مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز و مرکز نیکوکاری پیوند محبت تعداد 50 سری جهیزیه به ارزش 350 میلیون تومان به زوج های جوان نیازمند استان اهدا شد.
کد خبر: ۸۷۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ 18 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» محمد محمدی فرد با توجه به ضرورت حرکت همگانی در جهت رونق تولید، تمامی اقلام اهدایی به نوعروسان از تولیدات داخلی تهیه شد گفت: هر سری جهیزیه شامل 6 قلم کالای اساسی زندگی است، که از محل مساعدت‌های نوع دوستانه خیران و مردم البرز تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز، بیان کرد: در آستانه سالروز پیوند آسمانی امیرمؤمنان علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها به 50 زوج جوان اهدا می‌شود.

محمدی فرد با بیان اینکه مراکز نیکوکاری مشارکت موثری در رسیدگی به امور محرومان دارند اظهار کرد: مرکز نیکوکاری تخصصی جهیزیه پیوند محبت استان البرز در زمینه‌های  مشاوره قبل از ازدواج، تأمین جهیزیه، طرح اکرام ایتام و محسنین و کمک به تامین سبد کالای حمایت غذایی، طرح اطعام مهدوی و همچنین کمک مستمر به مددجویان تحت پوشش این مرکز  با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه 16 درصد از مجموع صدقات پرداختی مردم البرز به این نهاد در قالب کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت پرداخت می‌شود، یادآور شد: در سال گذشته رقمی معادل چهار میلیارد تومان صرف پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه به 700 نوعروس مددجو و غیر مددجو شده است.

وی با اشاره به اقدامات این نهاد به‌منظور آمادگی نوعروسان برای آغاز زندگی مشترک گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای قبل از ازدواج و آموزش‌های کوتاه‌مدت درزمینه اخلاق خانواده، بهداشت و احکام دینی به نوعروسان تحت حمایت ازجمله برنامه‌های کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه درحال حاضر تعدادی نوعروس تحت حمایت در نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه هستند تصریح کرد: نیکوکاران محترم علاوه بر مراجعه به مراکز کمیته امداد در استان، می توانند از طریق درگاه #026*8877* نیز کمک های نقدی خود را واریز نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار