شهردار تبریز اعلام کرد:
شهردار تبریز اعلام کرد که در برنامه ریزی های شهرداری برای دو سال آینده، اولویت به طرح های فضای سبز و زیباسازی شهر اختصاص خواهد یافت.
کد خبر: ۸۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 01 September 2015

به گزارش تابناک تبریز، دکتر صادق نجفی، در توضیح این خبر افزود: طی دوسال گذشته، عمده برنامه های اجرایی شهرداری، منحصر به پروژه های عمرانی و ترافیکی بود که این امر ، بر اساس نیاز های شهر به اجرای این پروژه ها و احداث برخی طرح های عمرانی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اکنون دیگر کمتر تقاطعی در شهر وجود دارد که از یک روگذر یا زیر گذر بی بهره باشد و ما در آن جا گره ترافیکی داشته باشیم و این امر، در نتیجه اولویت دادن شهرداری به پروژه های عمرانی و ترافیکی است.

شهردار تبریز در ادامه گفت: اما برنامه ریزی شهرداری در سالهای آتی متفاوت خواهدبود؛ به این ترتیب که اولویت برنامه های اجرایی شهرداری، به طرح های زیباسازی محیط شهر و فضای سبز اختصاص خوهد یافت.

دکتر نجفی، داشتن محیطی سرسبز و زیبا در شهر را، از مطالبات بر حق شهروندان دانست و گفت: زیبایی یک شهر با سلامت روحی و آرامش روانی شهروندان ارتباط مستقیم دارد و این ضرورت، زمینه برنامه ریزی ما در حوزه های زیباسازی و فضای سبز برای  دو سال آینده است.

وی اظهار امیدواری کرد در پایان دور چهارم شورای شهر و با اجرای این یرنامه ها، تبریز به شهری آباد، زیبا و سرسبز تبدیل شود.

شهریار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار