کد خبر: ۸۶۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 26 June 2020
 

تابناک/تبیین کارنامه سیاه و ننگین آمریکا در نقض حقوق بشر و لزوم توجه مسوولان به وضعیت بازار و معیشت مردم محور سخنان امروز نمازجمعه شهرستان ها بود.

 

نمازجمعه صومعه سرا و کلاچایبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز گیلان ؛ امام جمعه صومعه سرا در خطبه های امروز با اشاره به کارنامه سیاه و ننگین آمریکا در تبعیض نژادی و نقض حقوق بشر و رفتار وحشیانه با مخالفان خود گفت : این دولت حامی تروریسم به هیچ پیمان و تعهد بین‌المللی پایبند نیست و با اینکه از معاهده برجام خارج شده اما با فشار کشورهای اروپایی و آژانس هسته‌ای علیه ایران قطعنامه صادر می کنند.

  • حجت‌الاسلام و المسلمین راشدی در ادامه با اشاره به مشکل نابسامانی و افزایش قیمت در بازار افزود: افزایش بی رویه قیمت ها و نبود نظارت کافی بر بازار مشکلات را دوچندان کرده که باید در این خصوص جدی تر عمل کرد.
  • امام جمعه کلاچای در خطبه های امروز گفت: برخی از مشکلات ناشی از تحریم های ناجوانمردانه است اما بخش اعظمی از آن با پیگیری و عزم جدی مسئولین قابل حل است.
  • حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در ادامه با اشاره به هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله بهشتی و یاران باوفایش گفت: برنامه های جدید و محکم دستگاه قضا در برخورد با مفسدان باعث امیدواری بیشتر مردم شده و امیدواریم این اقدامات همچنان با قدرت ادامه پیدا کند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار