شمار مبتلایان کرونا در فارس از مرز ۱۰۶۳۱ نفر گذشت.
کد خبر: ۸۶۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 23 June 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: آمار کنونی مبتلایان فارس به ۱۰ هزار و ۶۳۱ نفر رسیده است.
عبدالرسول همتی ادامه داد:متاسفانه ۶ نفر از هم استانی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این موارد جدید، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به ۱۴۴ نفر رسیده است.
این مقام مسوول در دانشگاه ، آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را ۸ هزار و ۱۱۷ نفر اعلام کرد.
همتی افزود: تعداد بیماران بستری امروز در بیمارستان‌ها به ۳۶۶ نفر رسیده است و ۵۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
معاون بهداشت با تاکید بر اینکه آمار استان بالاست و در آستانه وضعیت قرمز هستیم به مردم استان فارس توصیه کرد: اگر دستور‌های بهداشتی رعایت نشود ممکن است تبعات زیانباری برای استان به همراه داشته باشد زیرا، ویروس در جامعه در حال چرخش و آسیب رسانی است.
همتی یادآور شد:بررسی‌ها نشان می‌دهد موارد شیوع این بیماری در استان مربوط به دورهمی‌های خانوادگی، مراسم عقد، عروسی، ختم، فروشگاه‌های بزرگ و مسافرت با ناوگان حمل ونقل عمومی بوده است.
معاون بهداشت دانشگاه افزود:: مردم باید به خاطر حفظ جان سالمندان، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و افرادی که دچار نقص سیستم ایمنی هستند، نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

برچسب ها: کرونا ، فارس ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار