سهرابی گفت: برنامه های متنوعی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)، در صدا و سیمای مرکز فارس تهیه شده است.
کد خبر: ۸۶۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 16 June 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید تقی سهرابی»، با اشاره به برنامه های ویژه صدا و سیمای مرکز فارس با تهیه و تدارک به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) به خبرنگاران گفت: این ویژه برنامه ها از یک روز قبل از سالروز شهادت این امام بزرگوار و ویژه برنامه‌ای از حرم مطهر «احمد بن موسی (ع)» با حضور آیت الله «صدیقی» و مداحی «حسن شالبافان»، مداح اهل بیت (ع) از ساعت 21 و 30 دقیقه 27 خرداد آغاز خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: ساعت 10 روز 28 خرداد نیز، ویژه برنامه شهادت با حضور شاعران و مداحان اهل بیت (ع) از صدا و سیمای مرکز استان پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه های «سخن دل»، «بغض بقیع» و سخنرانی های آیت الله «ملک حسینی» از دیگر برنامه های تهیه شده برای این مناسبت است.

سهرابی با اشاره به پخش ویژه برنامه در «سوگ صادق (ع)»، بیان کرد: این برنامه ساعت 9 صبح روز 28 خرداد از رادیو فارس پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: «چراغ علم»، «سوگ صادق»، «برگی از تقویم»، «خرمن معرفت»، «پیشوای راستان» و ... نیز از برنامه هایی است که به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) از رادیو فارس پخش خواهند شد.

گفتنی است، معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیمای مرکز فارس، برنامه هایی در فضای مجازی از جمله تولید عکس نگاشت و پوستر با محوریت جایگاه والای علمی و فقهی امام جعفر صادق (ع) و نقش آن در فقه پویای شیعه، تهیه کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار