برخورد با مهدکودک‌های متخلف در البرز نهایی شد
طی چند سال اخیر شاهد رشد برخی آموزش‌های غیر فرهنگی و ضد دینی در مراکز آموزشی و مهدهای کودک بودیم. آموزش رقص مختلط به خردسالان از جمله این توطئه‌ها است.
کد خبر: ۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷ 28 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی سال‌های اخیر و با شکست نقشه‌های شوم دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی علیه ملت ایران در حوزه‌های نظامی و اقتصادی،  دشمنان برای انحراف نسل جوان از اصول، باورها و اعتقادات مذهبی شیوه‌های جدیدی را در دستور کار خود قرار دادند.
به همین دلیل همواره مقام عظمای ولایت به مردم و مسئولان هشدار داده‌اند که باید در برابر تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان، هوشیار باشیم.
یکی از مهمترین توطئه‌ها برای انحراف نسل جوان، نفوذ در شیوه‌های آموزشی به ویژه آموزش از سنین پایه است.
در همین رابطه طی چند سال اخیر شاهد رشد برخی آموزش‌های غیر فرهنگی و ضد دینی در مراکز آموزشی و مهدهای کودک بودیم. آموزش رقص به خردسالان از جمله توطئه‌هایی بود که متاسفانه در غفلت خانواده‌ها شیوع یافت است.
افروز بهرامی مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز در پاسخ به خبرنگار تابناک مبنی بر اینکه برای برخورد با اینگونه توطئه‌ها و دسیسه‌های ضد فرهنگی چه اقداماتی انجام گردیده، گفت: طبق قانون نظارت بر عملکرد مدیران و مربیان مهدهای کودک بر عهده بهزیستی قرار است.
وی تصریح کرد: آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز بارها دغدغه‌هایی را در این رابطه مطرح کرده بودند و ما نیز بر اساس وظائف شرعی و قانونی، طرح نظارت بر مهدهای کودک البرز را در هفته‌های اخیر آغاز کردیم.
مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز اعلام کرد: پس از انجام بازرسی‌های ضربتی و سرزده، مشاهده شد که برخی از واحدهای فوق بر اساس قانون عمل نکرده و به تعدادی از مهدهای کودک تذکرات جدی داده شد.
بهرامی در پایان گفت: متاسفانه تخلفات در بعضی از مهدهای کودک به اندازه‌ای بود که نمی‌توانستیم از کنار آنها به راحتی عبور کنیم و به همین دلیل مجوز فعالیت 10 مهد کودک در استان البرز طی هفته گذشته به طور کامل و دائمی لغو شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار