نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اسدآباد در مسیر توسعه اقتصادی قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 31 August 2015
نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اسدآباد در مسیر توسعه اقتصادی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا؛"بهروز نعمتی" با بیان اینکه با افتتاح کارخانه کنسانتره زمینه اشتغال 180 نفر از جوانان این شهرستان به طور مستقیم و نیز تعدادی به‌صورت غیرمستقیم فراهم شد اظهار کرد: با افتتاح این کارخانه از خروج مواد اولیه و معدنی مورد نیاز این کارخانه که پیش از این به صورت خام به کشورهای دیگر صادر می‌شد ممانعت به‌عمل آمد.

وی در ادامه از افتتاح کارخانه تولید رب گوجه فرنگی شهرستان اسدآباد تا پایان شهریور امسال خبر داد و تصریح کرد: عملیات احداث و راه‌اندازی این کارخانه با سرمایه‌گذاری افزون بر 27 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در بازه زمانی یک‌ساله به اتمام رسیده و با افتتاح فاز نخست آن تا پایان شهریور ماه زمینه اشتغال برای 120 نفر از جوانان شهرستان به صورت مستقیم و تعدادی به صورت غیر مستقیم فراهم خواهد آمد.

نعمتی در بخش دیگری با اشاره به کارخانه گندله‌سازی خاطرنشان کرد: خط تولید این کارخانه با فراهم‌آوری مواد اولیه از طریق کنسانتره و با سرمایه‌گذاری 90 میلیارد تومان از طریق بخش خصوصی و با قول مساعد مسئولین در آبان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد و از این راه زمینه برای اشتغال 400 نفر از جوانان شهرستان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه مراحل اخذ مجوز و تملک زمین کارخانه پتروشیمی نیز در شهرستان به وسعت 31 هکتار در جاده سیف آباد از اراضی منابع ملی انجام شده اظهار کرد: در صورت فراهم آمدن بستری مناسب، این پروژه در مهر سال‌جاری آماده کلنگ‌زنی خواهد بود.

نعمتی با اشاره به اینکه با اتمام این پروژه زمینه برای اشتغال چهار هزار نفر از جوانان فراهم خواهد شد اظهار کرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری اعتباری افزون بر 200 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی و بنابر قول مساعد وزیر مربوطه تا پایان امسال به پیشرفت فیزیکی 60 درصد خواهد رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار