مدیر کل استاندارد البرز با اشاره به اهمیت ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی و صنعتی در استان اعلام کرد که با عرضه کنندگان محصولات نامرغوب و تقلبی برخورد جدی و قانونی خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ 11 June 2020

اشد مجازات در انتظار عرضه کنندگان محصولات تقلبی در کرج

به گزارش «تابناک البرز»؛ فتانه شکرالهی ضمن قدردانی از اصناف مومن و متعهد البرز که فقط کالاهای باکیفیت عرضه می کنند و انصاف را الگو قرار داده اند، گفت: متاسفانه برخی افراد در نقاب اصناف مرتکب تخلفات صنفی شده و از اعتماد مردم سوءاستفاده می کنند.

وی  ادامه داد: بر همین اساس همه عوامل نظارت و بازرسی استان در حرکتی هماهنگ با گرانفروشان و عرضه کنندگان محصولات تقلبی و جعلی که سلامت جامعه را نشانه گرفته اند قاطعانه برخورد کرده و افراد خاطی را به تعزیرات حکومتی معرفی می کنند تا تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

مدیرکل استاندارد البرز همچنین به برگزاری دوره های آموزشی برای اتحادیه های صنفی با محوریت استاندارد اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در این دوره ها با قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد آشنا می شوند.

شکرالهی افزود: آشنایی کسبه متقاضی دریافت جواز کسب با قوانین استاندارد و کالاهای مشمول استاندارد اجباری از دیگر برنامه هایی است که با هدف آگاهی واحدهای صنفی با اطلاعات فنی و تخصصی در دستور کار اداره کل استاندارد قرار گرفته است .

وی،آگاه سازی مردم نسبت به کالاهای مشمول استاندارد اجباری و تشویقی را ضروری دانست و بیان داشت: توسعه و ترویج استاندارد سازی نیازمند همراهی و حمایت مصرف کنندگان است.

مدیرکل استاندارد البرز گفت: سنجش میزان اعتماد عمومی مردم نسبت به استاندارد بستر مناسبی را برای تقویت و اصلاح راهبرد استاندارد سازی مهیا می کند.

 یک واحد تولید پنیر پیتزا در نظرآباد  پلمب شد

 شکرالهی  در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره به  شناسایی خط تولید و سردخانه پنیر پیتزا  غیر بهداشتی  در شهرستان نظرآباد استان البرز گفت: این  واحد تولیدی به دلیل بی توجهی به موازین استاندارد و تولید در شرایط غیر بهداشتی پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد.

 وی افزود: یک محموله تولیدی واحد تولیدی صنعتی  برای صادرات در حال بارگیری بود که با اطلاع به موقع بازرسان ، محموله مذکور توقیف شد.

 حدود ۱۲۰ هزار واحد صنفی و سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز فعالیت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار