کد خبر: ۸۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴ 31 August 2015


رئیس پلیس فتای گیلان از دستگیری کلاهبردار شبکه‌های اجتماعی موبایلی در رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایرج محمدخانی پیش از ظهر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به کلاهبرداری موبایلی اظهار کرد: ارجاع چندین پرونده از دادسرای عمومی رشت به پلیس فتا، حاکی از فعالیت مردی که داشت با درج آگهی فروش پرندگان و دیگر حیوانات خانگی از طریق شبکه‌های اجتماعی موبایلی کلاهبرداری می‌کرد.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس فتا کلاهبردار 26 ساله اهل و ساکن رشت را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: با هماهنگی مقام قضایی فرد مذکور دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای گیلان با اشاره به اینکه متهم به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، گفت: متهم اعتراف کرد که با درج آگهی فروش پرندگان و دیگر حیوانات خانگی با قیمت مناسب در شبکه‌های اجتماعی موبایلی با جلب اعتماد کاربران حدود 150 میلیون ریال از آنها کلاهبرداری کرده است.

وی با تاکید بر اینکه پرونده متهم برای شناسایی دیگر مال‌باختگان در پلیس فتا در حال رسیدگی است، یادآور شد: اگر شهروندی توسط کلاهبردار شبکه‌های اجتماعی موبایلی مورد سوءاستفاده و کلاهبرداری قرار گرفته است می‌تواند به پلیس فتا گیلان مراجعه و موضوع شکایت خود را پیگیری کند.

فرمانده انتظامی آستارا نیز در نشست مذکور از کشف 606 عدد انواع ساعت مچی خارجی  قاچاق به ارزش حدود 550 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

رحیم مهدی‌زاده در تشریح کشف ساعت مچی خارجی تصریح کرد: راننده 30 ساله به همراه سرنشینان 32 و 40 ساله خودروی ال‌90 در ایستگاه بازرسی سه‌راه قلعه متوقف و اکنون پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ماسال نیز از کشف 140 قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: کشف این اقلام در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی صورت گرفته است.

وحید اصلانی ارزش کالای کشف شده را بیش از 20 میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: کالای کشف شده به همراه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار