عضو خبرگان رهبری:
عضوخبرگان رهبری گفت: برمتولیان عرصه فناوری، واجب است برای توسعه فناوری برنامه ریزی دقیق و واقعی داشته و در این میان باید به لطافت روح و طبع نوابغ و نخبگان هم توجه کنند.
کد خبر: ۸۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳ 30 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله محی الدین حائری شیرازی در بازدید از پارک علم و فناوری استان قم افزود: اینطور نباشد که ما با سیاست های سخت گیرانه و رفتارهای نسنجیده آنها را از خودمان دور کنیم به گونه ای که حاضر نباشند به شهر یا کشور خودشان برگردند.

وی اضافه کرد: وقتی صاحبان علم و ایده ببینند این نظام برای آنها جایگاه و ارزش قائل شده و اراده لازم جهت پیگیری و حل مشکلات و موانع فعالیت آن ها وجود دارد آن وقت با وجود تمامی محدودیت امکانات بازهم دلسرد و سرخورده نخواهند شد.

وی با تقدیر از تلاش فناوران و افراد صاحب ایده ای که در مسیر اعتلای علم و دانش کشور گام برمی دارند اظهار داشت: بشر آمده است که در برخورد با مشکلات آن پتانسیل هایی را که خداوند به او عطا نموده بروز دهد و این ظرفیت های خدادادی جز با عزم و اراده متبلور نخواهد شد.

آیت الله حائری شیرازی اظهار داشت: عصر حاضر، عصر فوران خلاقیت انسان ها است، اما آنچه مهم است، این که از دل تمام این نوآوری ها انسان به خودشناسی و خداشناسی برسد.

وی در ادامه خطاب به مدیران واحدهای فناور به تاثیر عشق و عهد با خداوند متعال در پیشبرد اهداف و برنامه های انسان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دعای حضرت امام زمان(عج) برای طالبین علم و دانش دو چیز است، تلاش و عشق تا بدین طریق عشق عامل شکوفایی خلاقیت های آنان باشد و از طرفی اگر انسان به خاطر رضای خداوند متعال در شرایط سخت کار کند و برای پیشرفت تلاش کند ارزش دارد وگرنه در شرایط خوب که همه می توانند خوب کارکنند.

رییس پارک علم و فناوری استان ضمن خیر مقدم به ایشان به ارائه گزارش مختصری از فعالیت ها و دستاوردهای دوساله پارک علم و فناوری در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان استان پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار