کد خبر: ۸۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 30 August 2015

استاندار البرز با بیان اینکه نیازها و مشکلات شهرستان‌های استان البرز شناسایی و مرتفع می‌شود، گفت: با تغییر سوخت نیروگاه فردیس مشکل آلودگی بخشی از هوای این منطقه برطرف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدحمیدطهایی در مراسم افتتاح ساختمان فرمانداری شهرستان فردیس به مناسبت هفته دولت با اشاره به حضور در شهرستان‌های مختلف به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: شناسایی مسائل و مشکلات مردم منطقه از نزدیک و دیدار با خانواده ایثارگران و شهداکار بسیار ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در این فرصت دو ساله بخشی از شعارهای خود را تحقق بخشیده است، افزود: دولت با حمایت‌های بی‌دریغ مردم و مقام معظم رهبری توانست موضوع هسته‌ای که یکی از معضلات سیاسی و اقتصادی کشور بود را حل کند و ایران اسلامی حق مسلم خود را به اثبات برساند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: امید است با همان صلابت که نمایندگان در مجامع بین‌المللی از حق مردم دفاع کردند با حمایت مردم و راهنمایی‌های آنها گام‌های بلندتری برای شکوفایی انقلاب اسلامی و ارتقا جایگاه ایران در دنیا برداریم تا توسعه و رونق اقتصادی کشور در ابعاد مختلف تحقق پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید توقع داشته باشیم که تحریم‌ها یک شبه برداشته شود، بیان کرد: اینکه تورم از 40 درصد بیشتر نشد و در مدت کوتاهی به 14 درصد رسید و بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری باید به یک رقمی برسد تا شاهد تولید واحدهای صنعتی رونق بیشتری پیدا کند و همدلی و همزبانی دولت و ملت نمود یابد.

طهایی با اشاره به رفع بخشی از مشکل آلودگی هوای فردیس ، گفت: بخشی از آلودگی هوای این شهرستان با تغییر سوخت از مازوت به گاز برطرف شد.

استاندار البرز اظهار داشت: نیازهای استان و شهرستان‌های اطراف به عنوان برنامه اصلی استانداری پیگیری شده و در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار