هشدار نماینده ولی فقیه در استان البرز
نماینده ولی فقیه در استان البرز با هشدار به مدیران ضعیف و ناکارآمد این استان گفت: امروز وقتی می‌خواهیم برای کارهای اسلامی و فرهنگی مثل برگزاری کلاس قرائت قرآن تبلیغ کنیم، می‌بینیم تمام مراکز و جاهای تبلیغی را فروخته‌اند. به چه کسی فروخته‌اند؟
کد خبر: ۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶ 27 February 2015

به گزارش تابناک خطیب جمعه شهرستان کرج در خطبه‌های نماز سیاسی- عبادی جمعه این شهرستان اظهار داشت: برای دفاع از اسلام و حریم ولایت همه مسلمانان مسئول بوده و باید وظایف خود را انجام دهند.

 آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانیافزود: حضرت صدیقه طاهره (س)برای دفاع از ولایت و جلوگیری از انحراف در دین اسلام نخستین کسی بودند که مبارزه را آغاز کرده و مسئولیت دینی خود را برعهده گرفتند و الحق نیز این مسئولیت را به خوبی انجام دادند.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت هوشیاری در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان اظهار داشت: دشمنان از بیرون در حال توطئه علیه اصول، باورها و اعتقادات ملت ایران هستند و ما در داخل نباید شرایط را برای آنها تسهیل کنیم.

وی اظهار داشت: کسی که مسئولیتی را قبول می‌کند نباید نسبت به انجام مسئولیت خود و وظایفی که برعهده دارد بی‌تفاوت باشد و اجازه دهد که مدیران و کارکنان مجموعه او از انجام وظایف تخطی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: اگر کسی مسئولیتی را پذیرفت و نظارتی بر کارها نداشت و مجموعه او خطایی مرتکب شدند به طور قطع او در برابر خدا، ولایت و ملت مسلمان ایران مسئول است و عذری از او پذیرفته نیست.

حسینی‌همدانی ادامه داد: الان در سطح شهر ملاحظه می‌کنیم که کلاس‌های به اصطلاح آموزش زبان به صورت مختلط برگزار می‌شود. وقتی که به مسئولین هشدار می‌دهیم توجهی نمی‌کنند.

خطیب جمعه شهرستان کرج بیان داشت: وقتی می‌خواهیم برای کارهای اسلامی و فرهنگی مثل برگزاری کلاس قرائت قرآن تبلیغ کنیم می‌بینیم تمام مراکز و جاهای تبلیغی را فروخته‌اند. به چه کسی فروخته‌اند؟ به کسانی فروخته‌اند و برای کاری فروخته‌اند که مسیر جمهوری اسلامی اصلا در آن مسیر نیست و هیچ مسئولی هم نظارت نمی‌کند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی تاکید کرد: اگر مسئولی می‌گوید من از این کارها خبر ندارم بیاید آدرس این مراکز را به او بدهیم تا متوجه باشد در مجموعه او و در کارهایی که به دستگاه او ارتباط دارد چگونه عمل می‌شود.

وی به فرا رسیدن ایام نوروز و افزایش خرید مردم اشاره کرد و گفت: در این شرایط مسئولان باید در حوزه نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها تلاش بیشتری کند.

حسینی‌همدانی بیان داشت: نباید فضا را به صورتی فراهم کنیم که عده‌ای سودجو برای جولان دادن و اذیت کردن مردم فرصت پیدا کنند.

خطیب جمعه شهرستان کرج در پایان با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی و بنیاد مستعضفان اظهار داشت: تاسیس این نهادها از جمله مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و افتخارات بنیان‌گذار کبیر انقلاب است که خدمات بسیار خوبی به کشور به ویژه مردم مستضعف ارائه داده است و ما باید برای تسریع در فعالیت این مراکز تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار