همزمان با سفر استاندار قم به بخش جعفرآباد، 26 طرح كشاورزي و بهداشتي- درماني استان قم به صورت همزمان افتتاح شدند.
کد خبر: ۸۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 30 August 2015
به گزارش تابناک قم، سيد مهدي صادقي با سفر به بخش جعفرآباد پروژه‌هاي عمراني استان قم در بخش كشاورزي و بهداشت و درمان را افتتاح نمود.

استاندار قم در ابتدا با حضور در يكي از مزارع موقوفه آستان مقدس حضرت معصومه (س) 23 طرح بخش كشاورزي را افتتاح نمود.

اين طرح‌ها شامل 12 طرح آب و خاك، 6 طرح توليدات دامي و گياهي، 4 طرح صنايع كشاورزي و يك پروژه پرورش آبزيان با اعتبار حدود 11 ميليارد تومان مي‌باشد كه زمينه اشتغال 114 نفر را فراهم مي كند.

صادقي در ادامه با حضور در مركز بهداشتي درماني شهر جعفريه، ساختمان جديد اين مركز را افتتاح كرد.

استاندار قم در اين مراسم طي سخنان كوتاهي با تقدير از تلاش هاي صورت گرفته براي بهره‌برداري از طرح‌هاي عمراني استان به ويژه طرح‌هاي حوزه بهداشت و درمان تصريح كرد: موضوع سلامت يكي از موضوعات اساسي است.

وي با اشاره به اينكه كارهاي خوبي در زمينه سلامت در سطح ملي و استان قم انجام شده است بر ضرورت تلاش در جهت توسعه فعاليت‌هاي عمراني در اين بخش تاكيد كرد و گفت: احداث، توسعه و تجهيز مراكز بهداشتي درماني از جمله اقداماتي است كه در استان به دنبال آن هستيم.

صادقي با اشاره به افتتاح 23 طرح كشاورزي، طرح‌هاي آستان مقدس را نمونه‌اي از طرح‌هاي نوين كشاورزي عنوان و تصريح كرد: اميدواريم بتوان اين گونه طرح‌ها را در كل استان اجرايي نماييم.

مراكز بهداشتي درماني شهر جعفريه و لنگرود و پايگاه سلامت شهري سه طرح بهداشتي- درماني بودند كه در سفر استاندار قم به بخش جعفرآباد به صورت همزمان افتتاح گرديدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار