منتخب شیراز و زرقان گفت: نمایندگان مجلس وکیل مردم هستند و ولایتی بر آنها ندارند لذا وکالت را قبول کرده اند تا خدمتی به آنها بکنند همچنین حل مشکلات مجتمع های آب رسانی عشایر، چاههای آب، راهها دسترسی و ... از جمله مسائلی بود که وی خواستار حل و فصل آن با یک نگاه منطقی و هوشمندانه شد.
کد خبر: ۸۵۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲ 19 May 2020

تابناک فارس: ابراهیم عزیزی در دیدار صمیمی با معتمدین عشایر و ایلات شهرستان شیراز، تقویت و رشد کمی و کیفی سازمان عشایر را یک اولویت جدی دانست و اظهار داشت: منتخبین مردم در مجلس یازدهم در این خصوص عزم و اراده ای جدی دارند.

منتخب شیراز و زرقان در مجلس یازدهم با بیان اینکه در اسناد بالادستی و برنامه ها باید حوزه عشایر را به اندازه عظمت عشایر ببینیم، خاطرنشان کرد: پیگیری برنامه جامع خدمات فرهنگی عشایر یک ضرورت دیگر است و باید تلاش کرد یک برنامه مدون، منظم و اجرایی را در این خصوص دنبال کنیم.

عزیزی تاکید کرد: شورای عشایر کشور و استان باید با یک نگاه کاربردی مسائل را دنبال کند و در این راستا ضرورت تقویت شورای عشایر احساس می شود و می توان آن را یک فرصت خوب قلمداد کرد.

او همچنین گفت: سند توسعه گردشگری و بوم گردی عشایر نیز یک فرصت بی نظیر برای ایجاد اشتغال است اما متاسفانه مغفول مانده است.

منتخب مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه اراضی مرتعی عشایر به ویژه اراضی مورد اختلاف عشایر و روستاها باید هرچه زودتر رفع تکلیف شود، افزود: اجرای قانون حمایت از توسعه و اشتغال پایدار جامعه عشایر باید به صورت جدی دنبال شود و در این راستا نمایندگان عزم جدی دارند.


حل مشکلات مجتمع های آب رسانی عشایر، چاههای آب، راهها دسترسی و ... از جمله مسائلی بود که عزیزی در این نشست خواستار حل و فصل آن با یک نگاه منطقی و هوشمندانه شد.

گفتنی است در این دیدار صمیمانه دیگر منتخبین مردم شریف شیراز و زرقان و همچنین مدیران دستگاه های متولی امور عشایر فارس نیز حضور داشتند.

باید دید نمایندگان منتخب مجلس یازدهم قرار است چه گلی بر سرمان زنند!به امید تحقق وعده ها...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار