شهرداری اردبیل گفت: مجموعه شهرداری اردبیل امسال در برخی از برنامه‌های تعیین شده جلوتر از برنامه عمل کرده است.
کد خبر: ۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶ 25 January 2015

شهرداری اردبیل گفت: مجموعه شهرداری اردبیل امسال در برخی از برنامه‌های تعیین شده جلوتر از برنامه عمل کرده است.

صدیف بدری شهردار اردبیل در حاشیه جشنواره دوقلوها در اردبیل گفت: شهرداری اردبیل مصمم است تا در کنار انجام کارهای عمرانی برنامه‌های فرهنگی و نشاط اجتماعی را دنبال کند و به هیچ وجه ایجاد فضایی پر شور و نشاط را فدای توسعه عمران شهری نمی‌کند.

بدری اظهار کرد: امسال توسعه بیش از ۴۰ هکتار فضای سبز را در شهر اردبیل داشتیم که با این میزان کار از برنامه تعیین شده هم جلوتر عمل کرده ایم.

وی افزود: بر اساس برنامه پنج ساله توسعه یاید در شهر اردبیل ۲۰ هکتار فضای سبز را سالانه مدنظر داشت.

شهردار اردبیل خاطر نشان کرد: امسال در شهر اردبیل ۲۲۰ هزار تن آسفالت تولید و توزیع شده است.

به گفته وی برای زیباسازی سیمای شهری اقدام به کاشی‌کاری در پل‌های روگذر و نورپردازی در مناطق مختلف شهری به ویژه رودخانه بالیقلو شده است که این کارها فضای شهری را پرشور و نشاط و زیبامی کند.

بدری در خصوص ارزش پروژه های افتتاح شده شهرداری اردبیل در سال ۹۳ ، گفت: در هفته دولت و سوم خرداد امسال پروژه هایی به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید که در در دهه فجر امسال نیز پروژه هایی به ارزش ارزش ۵۰ میلیارد تومان پروژه اجرایی و عملیاتی می شود.

وی تاکید کرد: توزیع امکانات و برنامه‌های توسعه‌ای به هر چهار منطقه شهرداری اردبیل بدون تمرکز به هسته مرکزی رویکرد اصلی این شهرداری است.

شهردار اردبیل ارزش اجرای پروژه‌های مشارکتی این مجموعه با بخش خصوصی را که در در سه سال آینده به بهره‌برداری می رسند ۶۸۰ میلیارد تومان بیان کرد.

وی اعتبار اختصاص یافته از منابع دولتی به شهراردبیل را طی امسال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار اعلام کرد .

بدری گفت: با این منابع محدود دولتی مصالح پل عابر گذر را خریداری کرده و نسبت به اجرای این پل‌ها برنامه‌ریزی شده است.

توسعه مرکز علمی کاربردی شهرداری به هشت رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی، حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد، دکترا و پروژه‌های تحقیقاتی دیگر کارهایی بودند که طبق گفته بدری شهرداری اردبیل امسال در کارنامه خود ثبت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار