نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پویش کمک مومنانه امید و همدلی همچنان ادامه دارد و مساجد و حسینه های محلات محور اصلی جمع آوری کمک ها،‌ شناسایی نیازمندان و صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و توزیع اقلام بین این خانوارها با حفظ شان و کرامت انسانی آنها است.
کد خبر: ۸۴۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵ 30 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در رزمایش پویش کمک مومنانه، امید و همدلی استان ایلام اظهار داشت: مردم و دستگاه های اجرایی این استان به صورت خودجوش یک هفته زودتر از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه اقدام به پویش همگانی امید و همدلی کردند.

وی افزود: ویروس کرونا با وجود مشکلات متعددی که برای جامعه ایجاد کرد اما در قالب پویش های همگانی خالق صحنه های زیبایی بود و در پویش کمک مومنانه، امید و همدلی افرادی بودند کا با وجود نداشتن بضاعت مالی اما در حد توان خالصانه کمک کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: پویش کمک مومنانه امید و همدلی همچنان ادامه دارد و مساجد و حسینه های محلات محور اصلی جمع آوری کمک ها،‌ شناسایی نیازمندان و صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و توزیع اقلام بین این خانوارها با حفظ شان و کرامت انسانی آنها است.

حجت الاسلام کریمی تبار از مسوولان مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج خواست در صورتی که در محلات نیازمندی وجود دارد که مشخصات این خانوارها در سامانه ثبت نشده آنها را برای مراحل بعدی پویش شناسایی و معرفی کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام هم گفت: در اولین مرحله این رزمایش ۱۰ هزار اقلام خوراکی متنوع به خانوارهای جامعه هدف که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند توزیع می شود.

سردار جمال شاکرمی افزود: مشخصات ۲۸ هزار خانوار نیازمند یا صاحبان مشاغلی که به علت کرونا آسیب دیده اند شناسایی و در سامانه ثبت شده که به تدریج کمک های رزمایش کمک مومنانه امید و همدلی به آنها داده می شود.

وی یادآور شد: برای خانوارهای نیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد نیز رایزنی هایی با مسوولان این دستگاه ها در حال انجام است که در مراحل بعدی به خانوارهای معرفی شده نیازمند توسط این دستگاه ها کمک شود.

شاکرمی اضافه کرد: اقلام و کمک های نقدی از سوی اقشار مختلف بسیج، دستگاه های اداری، نهادهای نظامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و به ویژه عامه مردم و افراد خیر جمع آوری شده و توسط نیروها و پایگاه های مقاومت بسیج به خانواده های شناسایی شده اهدا می شود.

وی گفت: با کمک ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان و خیرین نیمه رمضان و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) دور دوم این رزمایش انجام خواهد گرفت. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار