کد خبر: ۸۴۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ 30 April 2020

 

تابناک/راهکارهای هرچه بهتر برگزاری مرحله دوم رزمایش مردمی، مواسات ، همدلی و کمک مومنانه امروز در دفتر نماینده ولی فقیه درگیلان بررسی شد.

 
هم اندیشی در خصوص اجرای مرحله دوم رزمایش مواساتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان در این نشست بر ضرورت هرچه بهتربرگزاری این رزمایش مردمی تاکید کرد وگفت : باید از تمام ظرفیت ها ، به ویژه خیران برای کمک به اقشار آسیب پذیر ناشی از کرونا استفاده شود.
آیت الله فلاحتی بر حفظ آبروی نیازمندان ، دقت و نظارت درتوزیع بسته های معیشتی بین مردم هم تاکید کرد و افزود : در توزیع بسته های معیشتی دقت شود تا این بسته ها به دست افراد مستحق برسد.
وی همچنین از نحوه اجرای مرحله ی نخست رزمایش مواسات ، همدلی وکمک مومنانه و انعکاس آن از شبکه های ملی و استانی قدردانی کرد و گفت : برای گسترش فرهنگ کمک به همنوع باید کارهای خیر به دیگران نشان داده شود.
سخنگوی رزمایش مردمی مواسات ، همدلی و کمک مومنانه هم گفت : در مرحله دوم این رزمایش مردمی 15 رمضان که همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار می شود 50 هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلیمن ولی عادلی افزود: مرحله سوم این رزمایش هم عید سعید فطر برگزار خواهد شد.
دراین نشست هر یک از اعضای جلسه نظرات خود را درخصوص اجرای هرچه بهتر رزمایش مواسات بیان کردند..
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار