نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مردم در گام دوم انقلاب به مجلس جوان و انقلابی؛ برای رفع مشکلات و توسعه همه جانبه کشور امید دارند.
کد خبر: ۸۴۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 30 April 2020

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با منتخبین مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر همدلی نماینده مردم و مسئولان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان گفت: همت بلند و اقدامات ارزشمند نمایندگان و مسئولان استان در طول ادوار گذشته برای توسعه همه جانبه خطه آذربایجان قابل تقدیر است، اما برای رسیدن به ایده آل های جامعه اسلامی کافی نیست.

امام جمعه تبریز افزود: توسعه راه های استان و تکمیل پروژه های نیمه تمام در این حوزه و تدوین برنامه های عملی برای ارتقاء جایگاه تولید و جهش در این بخش از مطالبات به حق مردم است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد. وی با تاکید بر اینکه منتخبان باید با وحدت و همدلی گره گشای مشکلات مردم باشند، تصریح کرد: وکلای ملت در بهارستان با کسب اعتماد مردم، رقابت های انتخاباتی را به رفاقت و وحدت تبدیل کرده اند و این همدلی گره گشای مشکلات ایران اسلامی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: همه منتخبین به ویژه عزیزانی که دوره نخست خدمتی را تجربه می کنند با برگزاری نشست های هم اندیشی و دیدارهای کاربردی مستقیم با مردم، اشراف خود را بر مشکلات و معضلات استان و کشور گسترش دهند تا به یاری حق نمایندگانی شایسته برای استان آذربایجان شرقی باشند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: رفع معضلات کسب و کار، توجه به امر صادرات و واردات، رفع مشکلات مؤسسات کارآفرین جزو اولویت های کاری وکلای ملت در بهارستان باشد.

استاندار آذربایجان شرقی هم در این نشست گفت: با وجود سوء تبلیغ ها و وسوسه های شیطانی دشمنان، سالمترین و کم حاشیه ترین انتخابات را تجربه کردیم و این مشارکت بار دیگر حاکمیت مرم سالاری دینی را به رخ دنیا کشید.

پورمحمدی با اشاره به ظرفیت های بزرگ استان و همچنین مشکلات موجود در بخش های مختلف اقتصادی و صنعتی افزود: باید برای رفع مشکلات اشتغال مردم استان اقدامات جهادی و موثر داشته باشیم.

استاندار با تاکید بر ضرورت شتاب دهی برای پیشرفت استان در تمامی زمینه ها گفت: باید فارغ از سلایق و گرایش های سیاسی با عقل جمعی برای رفع مشکلات و معظلات استان هم قسم شویم و همگام باشیم.

در این دیدار تعدادی از منتخبین مردم به بیان نکته نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات استان پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :