کد خبر: ۸۴۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 30 April 2020

صعود ۸ کاراته کای گیلانی به مرحله دوم مسابقات مجازی کاتای قهرمانی کشور

تابناک/ هشت کاراته کای گیلانی به مرحله دوم نخستین دوره مسابقات کاتای مجازی قهرمانی کشور صعود کردند.

رئیس هیات کاراته گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : اولین دوره رقابت های کاراته بخش کاتای مجازی قهرمانی کشور از شنبه هفته جاری آغاز شد که در نهایت هشت گیلانی به مرحله دوم این رقابت ها راه یافتند.

مزدا صوفی افزود: با توجه به نتایج اعلام شده در بخش پسران و در رده سنی زیر ۱۰ سال ، ابوالفضل بخشوده و در رده سنی ۱۱ الی ۱۳ سال معراج محمدی راد از  گیلان به مرحله دوم رقابت های کاتای مجازی قهرمانی کشور صعود کردند.

وی ادامه داد: در رقابت های کاراته کاتای مجازی رده سنی بزرگسالان نیز، علی محمودی و امیر پورمیرزا از استان گیلان با درخشش خود جواز حضور در مرحله دوم این رقابت ها را تصاحب کردند.

وی بیان کرد: همچنین در رقابت های کاراته در بخش کاتای مجازی دختران ، هستی صفایی در رده سنی نوجوانان و در رده کمربند قهوه ای - مشکی ، و خدیجه صفرزاده در رده کمربند زیر قهواه ای به مرحله دوم این رقابت ها راه یافتند.

رئیس هیات کاراته  گیلان اضافه کرد: در رقابت های رده سنی نونهالان نیز در رده کمربند قهوه ای - مشکی، مارال ملک زاده و زهرا بنی یعقوبی از استان گیلان به مرحله دوم رقابت های کاراته کاتای مجازی قهرمانی کشور صعود کردند.

مزدا صوفی بعنوان یکی از داوران حاضر در این دوره از رقابت ها  خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور کاراته کاران گیلانی در این دوره از مسابقات،  ابراهیم دلسوزی از گیلان یکی از داوران قضاوت کننده این دوره از مسابقات در بخش کنترلی مردان است.

وی تصریح کرد: همچنین سیده لیلا خوشکلام دیگر داور گیلانی نیز رقابت های کاتای کاراته بخش بانوان را در قسمت کنترلی قضاوت کرد.

وی افزود: اولین دوره رقابت های کاتای کاراته قهرمانی کشور در دو بخش بانوان و آقایان،  در رده های سنی مختلف به صورت مجازی در دو بخش کنترلی و آزاد برگزار می شود که کاراته کاران حاضر در این دوره از رقابت ها، نمایش مربوط به انجام کاتا را به صورت فیلم ارائه می کنند و داوران نیز در نهایت با مشاهده این فیلم ها،  به هر کاراته کار نمره می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار