مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: به علت شیوع ویروس کرونا، ششمین جشنواره غذای اکو خرداد امسال برگزار نخواهد شد و در صورت سفید شدن وضعیت و تأیید مراجع مربوط پاییز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۴۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 29 April 2020

کرونا ششمین جشنواره غذای اکو را به تعویق انداخت

امیر ارجمند امروز در گفت‌وگویی در زنجان با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی غذای اکو به عنوان یک رویداد بین‌المللی ثبت شده است، اظهار کرد: طبق تقویم تهیه شده برای سال جاری قرار بود که ششمین جشنواره غذای اکو – جاده ابریشم از هفتم تا نهم برگزار شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از رویدادهای فرهنگی کنسل شد، اضافه کرد: از جمله همین برنامه‌ها جشنواره غذای اکو بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وزارت میراث فرهنگی، وزارت امور خارجه و سازمان اکو جلسه‌ای را برگزار کرده‌اند، گفت: در صورتی که وضعیت سفید شود این رویداد در پاییز رخ خواهد داد.

ارجمند با اشاره به اینکه پیشنهاد استان برگزاری جشنواره غذای اکو در آبان‌ماه است، افزود: هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم، البته همه این پیش‌بینی‌ها مشروط به تایید ستاد ملی کرونا است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان همچنین به جشنواره آش نیز اشاره کرد و گفت: این جشنواره قرار بود که مردادماه برگزار شود و اگر تا آن زمان وضعیت سفید شود و بتوانیم مجوز ستاد ملی کرونا را بگیریم این جشنواره قبل از ماه محرم برگزار خواهد شد.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار