اداره کل انتقال خون مازندران برنامه فعالیت مراکز اهدای خون استان در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۴۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸ 22 April 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی انتقال خون استان مازندران از شنبه ششم اردیبهشت امسال مصادف با اولین روز ماه مبارک رمضان مرکز انتقال خون ساری از ۸ صبح تا ساعت۱۳ و بعد از اذان مغرب از ساعت ۲۱ تا۳۰ دقیقه بامداد آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون است.
دیگر مراکز جامع اهدای خون از جمله مراکز انتقال خون شهرستان های آمل و بابل از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و شب از ساعت ۲۱ تا ۳۰ دقیقه بامداد و مرکز تنکابن نیز علاوه بر صبح از ساعت ۲۱ تا ۲۴ شب فعال هستند.
فعالیت مرکز بهشهر شب ها از ساعت ۲۱ تا ۳۰ دقیقه بامداد و مرکزجویبار شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۲ظهر تا ۲۳شب و مرکز گلوگاه نیز چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۲ظهر تا ۲۳شب خواهد بود.
بنابر این گزارش مرکز انتقال خون قائم شهر بعد از افطار از ساعت ۲۱ تا ۲۴ و مرکزچالوس از شنبه تا پنج شنبه از ساعت هشت صبح تا۴ و مرکز نور نیز روزهای یکشنبه و سه شنبه در همین ساعت میزبان داوطلبان و اهداکنندگان خون است .
همچنین مرکز انتقال خون رامسر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ فعال است.
انتقال خون استان مازندران اعلام کرد از آن جایی که شیوع ویروس کرونا میزان مراجعه کنندگان را برای اهدای خون کاهش داده است و با شروع ماه مبارک رمضان نیز ممکن است موجب کندی روند اهدای خون و کاهش ذخائر خون در استان شود، از مردم مومن مازندران خواست تا اهدا خون را فراموش نکنند چراکه نیاز به خون و فرآورده‌های خونی یک فرایند همیشگی و روزانه است و مدت زمان نکهداری آن محدود است.
انتقال خون مازندران اعلام کرد که مردم با رعایت مسائل بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ماه مبارک رمضان در مراکز انتقال خون حضور پیدا کنند و همانند گذشته در حفظ و تامین ذخایر خون مورد نیاز بیماران استان در کنار انها باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار