امیدغلامی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان سنقروکلیایی گفت: از بیش ۲۳۶ مورد تقاضای بیمه بیکاری ثبت شده در سامانه متقاضیان دریافت مقرری بیکاری ۱۷۴ نفرمورد تایید اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی قرار گرفته اند که فرآیند معرفی آنان به اداره تامین اجتماعی به زودی انجام می گیرد.
کد خبر: ۸۴۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 19 April 2020

امید غلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار داشت : از زمان ثبت نام بیمه بیکاری تا کنون ۲۳۶ نفر به سامانه بیمه بیکاری به آدرس bimehbikari.mcls.gov.irاداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کرده و متقاضی دریافت بیمه بیکاری بودند .

وی با اشاره به دستورالعمل اداری مشترک اداره تامین اجماعی و اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: طبق این دستور العمل و با توجه به شیوع ویروس کرونا متقاضیان با مراجعه به سامانه الکترونیکی ثبت درخواست متقاضیان بیمه بیکاری بدون نیاز به مراجعه حضوری ثبت نام کرده و در راستای رعایت پروتکل های ستاد ملی مبارزه با کرونا مراحل حضور و غیاب مقرری بگیران بیمه بیکاری نیز تا پایان اردیبهشت ماه حذف شده است .

رئیس اداره تامین اجتماعی تصرریح کرد: افراد با ثبت نام در سامانه و بعد از بررسی های هوشمند در صورت تایید از طریق سامانه پیامک کوتاه یا به صورت تماس تلفنی از نتایج بررسی ها آگاه خواهند شد و از طریق اداره کار به سازمان تامین اجتماعی معرفی شده و اقدامات پرداخت انجام میشود.

غلامی در پایان گفت: متقاضیان از تاریخ بیکاری ۳۰ روز فرصت دارند تا در سامانه bimehbikari.mcls.gov.irثبت نام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار