مدیرکل پست فارس با بیان اینکه با توجه به شرایط به وجود آمده در خصوص شیوع بیماری کرونا، گفت: مردم و شهروندان مطمئن باشند که مرسولات پستی به صورت بهداشتی به دست آنان می رسد.
کد خبر: ۸۴۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 18 April 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محسن مفتح مدیر کل پست فارس در حاشیه بازدید از طرح فاصله گذاری اجتماعی در دفاتر پستی شیراز، از مراجعه کنندگان به پست و مشارکت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در دفاتر پستی استان قدردانی کرد.

او افزود: قطعاً این مشارکت به حفظ سلامت مراجعه کنندگان به پست و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هنگام دریافت خدمات پستی منجر می شود.

مفتح ادامه داد: در اجرای این طرح در جلو جایگاه های خدمات پستی با رعایت فاصله فیزیکی ، هشدارهایی از جمله (کرونا را شکست می دهیم) مشخص شده است.

او بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد مردم فهیم و با فرهنگ فارس بالاترین میزان همراهی و همکاری را در زمینه عمل به توصیه ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را داشته اند.

مدیر کل پست فارس تصریح کرد: معتقدیم با مشارکت مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بدون شک تامین سلامت مردم و قطع زنجیره ای بیماری از مهمترین نتایج مثبت آن خواهد بود.

مفتح با بیان اینکه از همه توان و ظرفیت های پست برای تامین سلامت مردم و شهروندان در هنگام حضور و دریافت مرسوله ها به عنوان اولویت نخست استفاده خواهیم کرد.

او ادامه داد: مردم و شهروندان مطمئن باشند که مرسولات پستی به صورت بهداشتی به دست آنان می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار