مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی خبر داد:
تمدید اعتبار دفاتر بیمه سلامت تا اوایل تیر ماه مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی از تمدید اعتبار دفاتر بیمه تا اوایل تیرماه سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۸۳۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 07 April 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمد رضا جیریایی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا بر اساس ابلاغ سازمان بیمه سلامت ایران اعتبار دفترچه های بیمه سلامت تا اوایل تیر ماه تمدید شد .
وی یادآورشد: این اداره کل در زمینه ی کنترل شیوع ویروس کرونا بر اساس پروتکل های درمانی وزارت بهداشت اقدامات بسیار خوبی را در این مدت انجام داده است.
وی اضافه کرد:برای قطع زنجیره این بیماری ، بیمه شدگان بیمه سلامت می توانند برای انجام برخی خدمات خود از جمله تائید نسخ دارویی ، ازمایشگاه و ..با برقراری تماس با شماره تلفن 32222912 واحد اسناد پزشکی اداره کل بدون مراجعه حضوری خدمات خود را دریافت کنند.
جیریایی ادامه داد: اعتبار دفترچه های بیمه سلامت بجز دفترچه های بیمه درمان ایرانیان و اتباع آسیب پذیر و غیر آسیب پذیر که تا تاریخ اوایل اسفند ماه سالجاری بوده است با ابلاغ سازمان بیمه سلامت ایران تا اوایل تیر ماه سالجاری دارای اعتبار است و نیازی به تعویض دفترچه بیمه شده تا اطلاع ثانویه نیست.
وی گفت: هدف سازمان این است که زنجیره شیوع ویروس کرونا هر چه زودتر قطع شود و مردم تا جایی که امکان دارد از تردد در مکانهای پرشلوغ و جاههای که باعث شیوع این بیماری می شود ،جلوگیری شود.
مدیر کل بیمه سلامت افزود: افرادی که در سامانه ارزیابی آزمون وسع ثبت نام کرده اند با توجه به اینکه طبق روال عادی نتیجه آزمون بصورت یک ماه اعلام می شود ، اما در شرایط فعلی با توجه به اینکه ممکن است بیمه شده شرایط اورژانسی و نیاز به درمان داشته باشد این مدت زمان از یک ماه به 24 ساعت کاهش پیدا کرده و در کمتر از زمان 24 ساعته نتیجه آزمون وسع برای بیمه شده مشخص می شود که در کدام گروه می توانند قرار گیرد و دفترچه بیمه درمانی دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار