کد خبر: ۸۳۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 13 March 2020
یزدان پناه گفت: در حوزه درمان و مشخصاً در بیمارستان شهید جلیل یاسوج تاکنون هیچ پرستار و پزشکی به ویروس کرونا مبتلا نشده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، «پرویز یزدان پناه» در نشست مقابله با ویروس کرونا با ارائه آماری از میزان مبتلایان ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از ۲۲۴ نمونه انجام گرفته تا تاریخ ۱۹ اسفند، ۲۶ مورد مثبت اعلام شده که بیشتر افراد، خانواده موردهای قبلی بودند.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار حذف قرائت کنتور توسط شرکت‌ های خدمات رسان و بسته شدن گردنه ماه پرویز شد و اظهار داشت: تاکنون یک میلیارد تومان از سوی کارخانه فولاد مبارکه و یک میلیارد از سوی کارخانه فود اهواز برای کمک به خرید تجهیزات‌ «ای سی یو» بیمارستان شهید جلیل و راه اندازی آزمایشگاه مرکزی استان اختصاص یافته است.
 
وی به خبری که مردم منتظر شنیدن آن هستند اشاره کرد و گفت: در حوزه درمان پزشکان و پرستاران تاکنون هیچ گونه مورد مثبت مبتلا به ویروس کرونا نداشته‌ ایم.
 
یزدان پناه اضافه کرد: اگر کسی در حوزه سلامت دچار این ویروس شده ممکن است در حوزه بهداشتی بوده باشد، اما در حوزه درمان و در بیمارستان شهید جلیل یاسوج تاکنون هیچ پرستار و پزشکی به این ویروس مبتلا نشده و خبر بهتر این که تاکنون کسی بر اثر کرونا در استان فوت نکرده است.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنابر این گزارش، طبق پی‌ گیری‌ ها، اگر پزشکی هم در استان دچار این ویروس شده این ابتلا به علل دیگری بوده و عضو کادر درمانی بیمارستان شهید جلیل یاسوج نبوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار