فرماندار رزن گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان همدان، پروژه رزن سافت با حضورصالحی نیا، معاون وزیر صنعت و بااعتبار ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 25 August 2015
فرماندار رزن گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان همدان، پروژه رزن سافت با حضورصالحی نیا، معاون وزیر صنعت و بااعتبار ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تسنیم؛فتح‌الله حسینی اظهار داشت: همزمان به سفر هیئت دولت به استان همدان شهرستان رزن میزبان وزیر نیرو و معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت است.

وی گفت: با سفر صالحی نیا، معاون وزیر صنعت معدن و تجارت پروژه رزن سافت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار رزن افزود: همزمان با هفته دولت همچنین ۶۵ پروژه با ۱۵۴ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی گفت: افتتاح پایانه بازار روز با ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار، افتتاح یادمان شهدای گمنام با ۵۰ میلیون اعتبار و جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی ۴۰ میلیون تومان اعتبار از جمله این طرح است.

وی همچنین بهره‌برداری از محور رزن- قروه و قروه با سوزن با افتتاح ۸ میلیارد و افتتاح آزادراه ماهنیان به آوج و افتتاح ۵۰ درصد از مسکن مهر رزن با اعتبار ۳۲ میلیارد را از دیگر طرح‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت در شهرستان رزن عنوان کرد.

فرماندار زن همچنین از افتتاح خانه بهداشت شهرستان کاج، واحد آندوسکوپی بیمارستان رزن، پایگاه اورژانس جاده‌ای این شهرستان خبر داد.

حسینی گفت: در هفته دولت همچنین مدرسه ۶ کلاسه ملأ بلا بخش پرده رود با ۹۰ میلیون تومان اعتبار، مدرسه ۶ کلاسه محمدآباد با ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار و استانداردسازی مدارس شهرستان رزن با ۲۶۵ میلیون ریال اعتبار انجام می‌شود.

وی همچنین از اجرای طرح‌های هادی روستای امیرآباد رزن با ۳۷۳ میلیون تومان، طرح هادی روستای آب باریک ۵۳۳ میلیون ریال، روستای چو رمق ۴۰۵ میلیون تومان، روستای و رزین ۱۴۹ میلیون تومان و منصورآباد بااعتبار ۲۳۵ میلیون تومان خبرداد.

فرماندار شهرستان رزن اظهار داشت: ۷۵ واحد مسکونی روستایی نیز از محل بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی با اعتبار یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان بهره برداری می‌شود.

حسینی گفت: احداث کتابخانه دانشگاه پیام نور با ۸۰۰ میلیون اعتبار احداث خانه کشتی با ۸۳۱ میلیون تومان را از دیگر طرح‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت معرفی کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار