رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اعلام کرد: ۱۵ هزار عدد ژل ضدعفونی کننده امروز (شنبه) در بین داروخانه‌های استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۲۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 07 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،محسن دارابی بیان داشت: استان کرمانشاه هفت واحد تولیدی مواد ضدعفونی کننده دارد که برخی از آنها مواد ضدعفونی کننده سطوح تولید می کنند.

به گفته وی، ظرفیت واحدهای تولیدی استان در تولید محلول و ژل ضدعفونی کننده روزانه حدود ۲۵ تن است و در صورت تامین مواد اولیه از جمله الکل اتانول استان های اطراف نیز پوشش داده می شوند.

دارابی در ادامه از درخواست تامین ۲۰ تن الکل اتانول توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع در بین واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: کارخانه الکل سازی رازی خوزستان یکی از بزرگترین تولید کننده های الکل در کشور است و امیدواریم نیاز استان هرچه زودتر از این کارخانه خریداری و تامین شود.

طبق آخرین اعلام سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در کرمانشاه هم کنون ۷۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و آزمایش ۲۷ بیمار مثبت اعلام شده و سه نفر نیز فوت کرده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۳۳۱ نفر بیمار مشکوک به کوئید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۲۵۴ نفر از آنان ترخیص شده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار