مدیرکل آموزش و پرروش هرمزگان از بهره‌برداری از ۷۹ پروژه عمرانی در بخش زیرساخت‌های آموزشی هرمزگان با زیربنای بیش از ۵۵ هزار مترمربع در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۸۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 25 August 2015
به گزارش تابناک، علی کرم‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتبار 655 میلیارد ریالی این طرح‌ها که به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان انجام شده از محل اعتبارات مشارکتی و مردمی، ملی و استانی تامین شده است.
 
وی بیان داشت: بیش از 50 درصد پروژه‌های مذکور از طریق حمایت خیرین و مشارکت مردمی و 50 درصد هم از طریق اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.
 
کرم‌پور با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها 390 کلاس درس به فضاهای آموزشی استان اضافه می‌شود، افزود: نوسازی مدارس در سال جاری 252 پروژه در دست اجرا دارد که با تکمیل و بهره برداری از پروژه ها 212 کلاس درس با زیربنای 235 هزار و 100 مترمربع به‌بهره برداری می‌رسد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به تامین اعتبار 540 میلیاردی این طرح‌ها بر توسعه زیرساخت‌های آموزشی تاکید کرد و بیان داشت: در سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش به هرمزگان توجه به زیرساخت‌های آموزشی استان با تاکید این مقام عالی در آموزش و پرورش در صدر برنامه‌ها قرار گرفته است.
 
وی در پایان بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت و سایر پروژه‌های در دست احداث آموزشی استان را گامی موثر در مسیر تحول چشمگیر در توسعه فضاهای آموزشی استاندارد هرمزگان اعلام کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار