استاندار فارس بر لزوم تامین و توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین تاکید کرد.
کد خبر: ۸۲۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 05 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عنایت‌الله رحیمی پنج‌شنبه در دستوری به مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری فارس از وی خواست اقدامات لارم برای توزیع این اقلام در این مناطق را انجام دهد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه اقلام بهداشتی و مورد نیاز برای پیشگیری از شیوع کرونا باید در اختیار اقشار مختلف قرار گیرد، گفت: دفتر اجتماعی استانداری فارس توزیع این اقلام در میان زنان خود سرپرست، کودکان کار و سایر افرادی که در محلات کمتر برخوردار ساکن هستند را در دستور کار قرار دهد و بر اجرای دقیق این دستور العمل نظارت داشته باشد.
ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان کشور چین شناسایی شد و تا کنون به بیش از۷۰ کشور سرایت کرده، با توجه به این امر سازمان بهداشت جهانی وضعیت فوق‌العاده اعلام کرده است.

آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر چهارشنبه (چهاردهم اسفند) به ۲ هزار و ۹۲۲ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۹۲ نفر رسیده است. همچنین ۵۲۲ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
بنا بر آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ابتلای ۴۹ نفر در فارس به کرونا قطعی شده است که تاکنون ۲ نفر بر اثر این بیماری فوت کرده‌اند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار