رئیس پلیس امنیت عمومی ایلام:
رئیس پلیس امنیت عمومی ایلام از کشف محموله ۲۵ تنی شکر به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، خارج از شبکه توزیع کالاهای اساسی در شهر ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۲۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 02 March 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی جمشید پور اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران از فعالیت عده‌ای در امر فروش شکر خارج از شبکه توزیع و در راستای کنترل بازار و اشراف اطلاعاتی بر صنوف و نحوه عرضه کالاهای اساسی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی و رصد یک دستگاه خودرو کشنده، پس از هماهنگی لازم با مرجع قضایی، خودرو موصوف را پس از بارگیری و هنگام خروج از شهر متوقف کردند.

سرهنگ جمشید پور با بیان اینکه در بازرسی از خودرو ،۲۵ تن شکر، خارج از شبکه توزیع کالاهای اساسی کشف شد، ادامه داد: ارزش ریالی کالای مکشوفه توسط کارشناسان یک میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند، تا نسبت به شناسائی و دستگیری متخلفان اقدام شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار