کد خبر: ۸۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 24 August 2015

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: پنجمین دوره جشنواره تئاتر استانی در البرز از 12 شهریور ماه جاری آغاز خواهد شد.

سید موسی حسینی‌کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی حدود 2 سال اخیر اقدامات خوبی در راستای توسعه فرهنگی و تحقق اهداف کلان فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان البرز انجام شده است.

وی افزود: برگزاری جشنواره مطبوعات، جشنواره کتاب، پخش همزمان فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و نشست‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله شعر، موسیقی فاخر، تئاتر، خطاطی و ... از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه طی هفته‌های اخیر دومین جشنواره مطبوعات استان البرز با استقبال خوب مخاطبان در البرز برگزار شد و هم اکنون نیز مقدمات برگزاری جشنواره استانی کتاب در البرز در حال انجام است، بیان داشت: همچنین در راستای حمایت از هنر تئاتر و به ویژه حمایت از هنرمندان جوان البرزی، پنجمین جشنواره تئائر استان البرز نیز در دستور کار قرار دارد که طی روزهای آینده در این استان برگزار خواهد شد.

حسینی‌کاشانی با بیان اینکه این جشنواره با حضور 10 اثر برگزیده از روز 12 شهریور به میزبانی شهرستان کرج برگزار شده و تا 16 شهریور نیز ادامه دارد افزود: برگزاری جشنواره‌هایی از این دست به طور قطع به رونق و توسعه فرهنگ و هنر این استان کمک کرده و امیدواریم که در زمان برگزاری جشنواره، مردم هنردوست و علاقمندان به هنر تئاتر نیز برای حمایت از هنرمندان جوان، با استعداد و با انگیزه البرزی حضوری موثر داشته باشند.

حسینی‌کاشانی در پایان تاکید کرد: به طور قطع حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر در استان البرز با هدف تولید آثار فاخر که مروج فرهنگ دینی و ملی ایران اسلامی است، با جدیت ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار