عبدالرضا غفوری در گفتگو با تابناک:
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از اعلام نتیجه ثبت نام طرح ملی مسکن تا اواخر هفته خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 03 February 2020

نتیجه ثبت نام طرح ملی مسکن این هفته اعلام می شود

عبدالرضا غفوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن در پایان بهمن و یا اوایل اسفند اظهار داشت: نتیجه ثبت نام اولیه طرح ملی مسکن این هفته اعلام می شود. در طرح ملی مسکن ظرفیت اختصاص یافته به شهرستان کرمانشاه ۱۵۰۰ واحد و سایر شهرستانها در مجموع ۱۸۰۰ واحد است که در مرحله دوم تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد؛ تعدادی از افراد ثبت نام شده فاقد شرایط بودند.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح بازآفرینی بافت های فرسوده شهری به اجرا در آمده است افزود: تا به امروز ۳۰۲ مورد به بانک مسکن معرفی شده که از این تعداد فقط ۹۳ مورد منجر به عقد قرارداد شده است.

غفوری در پایان خاطر نشان کرد: تسهیلات بازآفرینی بافت‌های فرسوده فرسوده و ناکارآمد شهری ۵۰ میلیون تومان بوده که در صورت پرداخت نیمی از مبلغ یعنی ۲۵ میلیون تومان تا سقف ۳۰ ماه کارمزد ۹ درصد برای برای وام گیرنده در نظر گرفته می شود. ۲۵ میلیون تومان باقی مانده نیز به مدت ۱۰ سال با کارمزد ۱۸ درصد باید به بانک پرداخت شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار