فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از شرکت یک‌هزار و 800 نفرروز در طرح اردوهای جهادی اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 25 August 2015
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از شرکت یک‌هزار و 800 نفرروز در طرح اردوهای جهادی اسدآباد خبر داد.

به گزارش فارس؛طرح اردوهای جهادی در پنج مدرسه دخترانه و پسرانه اسدآباد با شرکت بیش از یک‌هزار و 800 نفرروز در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسدآباد در حاشیه بازدید از مدارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اینکه اجرای طرح اردوهای هجرت یک کار گروهی و جهادی است، اظهار کرد: این طرح در راستای ایجاد شادابی و نشاط در بین دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.

حسن وحدت‌جعفری با بیان اینکه طرح اردوهای جهادی چند سالی است که در تابستان مورد توجه بیشتر جوانان و نوجوانان قرار گرفته است، افزود: امسال سهمیه شهرستان اسدآباد در اجرای این طرح یک‌هزار و 800 نفر روز است.

وی با بیان اینکه 50 نفر روز در قالب گروه 12 نفره در این اردوها شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این طرح دانش‌آموزان در چهار مدرسه شهید سعیدی، بنت‌الهدی، حضرت خدیجه و شهید خزائی اقدام به رنگ‌آمیزی، زیباسازی و دیوارنویسی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسدآبادبا بیان اینکه از 50 نفر روز دانش‌آموز 24 نفر دختر و 26 نفر پسر در مقطع دبیرستان هستند، گفت: این دانش‌آموزان در برنامه‌های فرهنگی بسیج نیز شرکت می‌کنند.

فرماندار اسدآباد نیز با اشاره به اینکه طرح اردوهای جهادی یک طرح موفق در شهرستان است، اظهار کرد: این شهرستان در سال گذشته رتبه نخست را در اجرای این طرح کسب کرده است.

مسعود بکائی خاطرنشان کرد: طرح اردوهای جهادی به صرف زیباسازی مدارس نیست بلکه باید مشارکت دانش‌آموزان را در امور اجتماعی سنجش کنیم.

وی افزود: مشارکت دانش‌آموزان در این طرح می‌تواند زمینه کارآفرینی و اشتغالزایی پس از فارغ‌التحصیلی را مهیا کند.

فرماندار اسدآباد یادآور شد: حس مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان قبل از اشتغالزایی می‌تواند با انجام کارهای گروهی و مشارکت‌های اجتماعی تقویت شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار