شورای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان ایلام تشکیل شد.
کد خبر: ۸۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱ 24 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ایلام، شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با حضور نوری، رئیس کل دادگستری استان ایلام، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، دادستان ایلام، رؤسای حوزه‌های قضایی استان و نیز مدیران و مسئولان ادارات دولتی ذیربط در محل سالن جلسات دادگستری استان ایلام تشکیل شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در این جلسه با اشاره به عزم دستگاه قضایی در برخورد با مسئله زمین‌خواری اظهار داشت: در بحث پیشگیری و جلوگیری از زمین‌خواری و تصرفات غیرقانونی، استان ایلام بهترین استان کشور است و تضاد در مالکیت‌ها نباید مانع از این شود که ما در رسیدگی‌ها کوتاهی کنیم و وقتی می‌گوییم پیشگیری از وقوع جرم زمین‌خواری یعنی نقاطی که در معرض تصرف غیرقانونی هستند را حفاظت کنیم.

وی افزود: همه ما باید به وظیفه شرعی و قانونی خود در بحث پیشگیری از وقوع جرم عمل کنیم.

فارس نوری با اشاره به امر مهم انتخابات آینده عنوان کرد: همه ما باید در بحث برگزاری سالم انتخابات کوشا و جدی باشیم و به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کنیم تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی ایلام از تلاش سازمان‌ها و نهادهای دولتی متولی حفظ حقوق بیت‌المال و پیشگیری از وقوع جرم و رؤسای حوزه‌های قضایی استان به‌خاطر حفظ حقوق مردم و بیت المال تشکر و قددرانی کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار