کد خبر: ۸۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 23 August 2015

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز از آغاز داوری مسابقات هنرهای دستی، تجسمی و ادبی ـ فرهنگی و هنری دانش‌آموزان استثنایی سراسر کشور خبر داد.

حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز در تابستان 94 میزبان مسابقات هنرهای دستی، تجسمی و ادبی ـ فرهنگی، هنری به صورت غیرحضوری دانش‌آموزان استثنایی سراسر کشور بود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات در بخش هنرهای دستی، تجسمی و ادبی 226 اثر از سراسر کشور فرستاده شده است.

این مسئول تأکید کرد: در این راستا 216 اثر دستی، تجسمی و 10 اثر مربوط به ادبی می‌باشد و همچنین در بخش فرهنگی ـ هنری 97 اثر از سراسر کشور شرکت کردند که 21 اثر نمایشی، 51 اثر سرود، 12 اثر سرود همگانی (ملی) و 13 اثر مربوط به نقاشی همگانی است.

نوروزی گفت: این مسابقات به منظور کشف و پرورش استعدادهای هنری، ارائه و معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های دانش‌آموزان استثنایی برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این مسابقات، نمایشگاهی از آثار هنرهای دستی، تجسمی و ادبی دانش‌آموزان سراسر کشور برپا شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از درخشش دانش‌آموزان استثنایی استان البرز در مسابقات قرآن، نماز و عترت خبر داد و اظهار داشت: دانش‌آموزان استثنایی استان البرز مقام اول مسابقات قرآن، نماز و عترت کشور در رشته احکام را کسب کردند.

نوروزی گفت: دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه استثنایی استان البرز پسر و دختر با معلولیت‌های نابینا ـ کم‌توان ذهنی و ناشنوا مقام‌های اول و دوم کشوری رشته احکام را کسب کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار