بهرام درویشی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه گفت: حاج قاسم سلیمانی اسوه بی بدیل شجاعت و نماد مقاومت و جهانی از عدالتخواهی است که رود مواج مقاومت در جهان را خروشان تر از همیشه ساخته است.
کد خبر: ۸۱۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 07 January 2020

بهرام درویشی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خود به تنهایی یک لشکر بود. لشکری که منادی عدالت خواهی و فریاد مظلومیت ستمدیدگان جهان است.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم شریف ایران در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید والامقام خاطر نشان کرد: کشور ما امروز مملو از ایثار, لبریز از حماسه و مالامال از رشادت است. امروز ۸۰ میلیون ایرانی قاسم سلیمانی اند و رادمردی ایشان ندای مظلومیت همه جهانیان است.

درویشی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی جهان را از شقی ترین پلیدان پاک کرد و چهره کریه داعش را به خاک مذلت نشاند, بیان داشت: آنان که در دنیا مدعی آزادی هستند امروز باید میادین خود را با تندیس این شهید به عنوان نمادی راسخ از مقاومت و شجاعت مزین سازند تا جهان تشنه عدالت، قدردان مبارزی نستوه برای رهایی همه ملت های جهان از لوث داعش خبیث باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه سردار سلیمانی را علمدار آزادگی و نماد مقاومت در جهان دانست و اضافه کرد: ایشان امروز میهمان سیدالشهدا(ع) است و همین مایه فخر و مباهات همه ما و امتداد راه شهیدان کربلا و همه شهیدان سلحشور ایران اسلامی و آزادگان جهان است.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار