نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین:؛
نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به قضایای گرانی‌های اخیر گفت: در قضایای اخیر مردم به گرانی معترض بودند اما اعتراض‌ها زیر سایه ولایت و با بصیرت همراه است. خود رهبری از مشکلات سخت مردم آگاه هستند و باید با تدبیر و همدلی و اتحاد باید از این پیج بزرگ عبور کنیم.
کد خبر: ۸۰۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 30 December 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی گفت: از منظر رهبری فتنه ۸۸ یک فتنه شیطانی بود و به جنگ جمهوریت نظام رفتند اولین هدف آنان باطل کردن رأی مردم بود.

وی افزود: یکی از کارکردهای ولایت فقیه این است که اجازه استبداد و دیکتاتوری را نمی‌دهد و تا زمانی که سایه ولایت است بازگشت دیکتاتوری و سلطنت محال است و امکان ندارد کسی بر این ملت بزرگ بر اساس دیکتاتوری حکومت کنند

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج یادآور شد: فتنه ۸۸ واقعاً فتنه بود و کشور ۸ ماه دچار بحران بود و این تراکم از ۲۲ خرداد ۸۸ تا ۲۲ بهمن ۸۸ طول کشید که ۹ دی طومار فتنه را در هم پیچید.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج اضافه کرد: مردم زیر بار فشارهای تحریم و گرانی از آرمان‌های انقلاب دست نخواهند کشید این دوران کوتاه است و ماندگار نیست، با عبور از این مشکلات تبدیل به یک ابر قدرت اقتصادی در منطقه خواهیم شد و ملت ایران آینده‌ای روشن و درخشان دارد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار