معاون عملیات انتظامی استان ایلام از افزایش ۱۵ درصدی دستگیری سارقان در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۰۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 26 December 2019

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ حمید فتاحی اظهار داشت: پلیس ایلام در ۳ ماهه گذشته با اجرای طرح‌های کنترلی و پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه با قاچاق با محوریت ارتقاء سطح امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم با بکارگیری امکانات و تجهیزات پلیسی و حضور گشت‌های محسوس و نامحسوس خودرویی و موتوری عرصه را بر مخلان نظم و امنیت تنگ کرد.

وی با بیان اینکه در این راستا با نا امن کردن محیط جامعه برای سارقان، فرصت سرقت را از آنها سلب کرده‌ایم، خاطر نشان کرد: با تلاش مضاعف کارکنان پلیس آگاهی و تجسس کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها نسبت به شناسائی و دستگیری سارقان و کشف اموال اقدام شده است.

سرهنگ فتاحی در ادامه افزود: با دستگیری سارقان، سهم کاهش سرقت‌ها در این مدت ۱۴ درصد بوده و نشان از عزم جدی پلیس در برخورد با جرائم در سطح استان دارد.

معاون عملیات انتظامی استان با اشاره به رضایتمندی ۹۴ درصدی مردم از عملکرد پلیس ۱۱۰، گفت: در ۳ ماهه سوم سال ۹۸ بیش از ۵۶ هزار و ۳۰۳ نفر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان ایلام تماس برقرار کرده و از این تعداد ۲۰ هزار و ۹۶۰ مورد منجر به حضور همکاران در صحنه شده و تعداد ۳۵ هزار و ۳۴۳ مورد توسط مرکز ۱۱۰ شهروندان عزیز راهنمایی و ارشاد شدند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار