کد خبر: ۸۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 22 August 2015
به گزارش تابناک ایمان صادقی، مسعود اساعیل پور، عزت الله اکبری، رضا یزدانی و کمیل قاسمی کشتی گیران نامداری هستند که غیبت هر کدام شان محسوس است، حال همه آنها در شرایطی دور از انتظار در تیم ملی نیستند تا پایتخت کشتی آزاد ایران ناگهان شوکه شود.
با مصدومیت رضا یزدانی، کشتی جویبار که در چند سال گذشته همواره در تیم ملی نمایندگانی داشته و حتی در المپیک صاحب ۳ نماینده بوده، در پیکارهای جهانی لاس وگاس تنها یک نماینده خواهد داشت که حسن یزدانی است.
اگر چه در مسابقات جوانان جهان ایمان صادقی و رضا مظفری برای جویباری ها مدال گرفتند اما این شبهه بوجود آمده که آیا شعله سرکش کشتی این شهرستان فروکش کرده است؟
جویباری ها اما با وجود سلمان قادری که اصل و اساس کشتی شهر را تغییر داد و پیروزی هایی بزرگ را رقم زد هیچگاه تهی از استعداد نمی شود و در حال حاضر چند چهره خوش آتیه دارد که مترصد فرصتی هستند تا بخروشند.
شکست های ناباورانه اسماعیل پور و قاسمی موجب شد تا دست جویباری ها خالی بماند و یزدانی هم که مصدوم شد اما این تصور که کشتی جویبار دیگر قابلیت معرفی چند ستاره ندارد اشتباهی محض است.این شهرستان کماکان می تواند بخش اعظم تیم ملی را تشکیل دهد.
حسن یزدانی بار تمامی آنان را در لاس وگاس بر دوش خواهد کشید تا قابلیت های والایش را در یک میدان برجسته نشان دهد.
نقل از مازند لیگ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار