مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس اعلام‌کرد که در اکثر محورهای استان در حال حاضر شاهد بارش باران هستیم و این بارندگی در محورهای کوهستانی به شکل برف و بعضی نقاط به شکل تگرگ گزارش شده است.
کد خبر: ۸۰۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 17 December 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا:حمید احمدی  با اشاره به وضعیت هوا جوی در جاده‌های استان فارس گفت: هم‌اینک شاهد بارش باران در محورهای منتهی به شیراز، مرودشت، کوار، فیروزاباد، استهبان، خرامه، فسا، داراب، زریندشت، جهرم، نیریز، اقلید و سپیدان هستیم،

او با بیان اینکه محورهای بارش برف سپیدان به یاسوج واقلید، امامزاده اسماعیل، خسروشیرین و سده و محور جدید درگیر بارش برف هستند، گفت: هم‌اکنون شاهد بارش تگرگ در محور کازرون به دشت ارژن هستیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس با بیان اینکه سایر نقاط استان تمام ابری گزارش شده است، به وضعیت راه‌های استان فارس در نخستین ساعات روز سه‌شنبه ۲۶ آذرماه هم اشاره و خاطرنشان کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر تمام محورهای استان به جز چند محور، باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

او افزود: به دلیل وجود کارگاه جاده‌ای و عملیات انفجار و ترانشه برداری برای احداث آزاد راه شیراز به اصفهان واقع در محور شیراز به بیضا تا ۳۰ آذرماه از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ بعدازظهر امکان عبور وجود ندارد و تردد از محور قدیم شیراز به بیضا انجام می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس همچنین گفت: طی شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۲۶ تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل ۱۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷ درصد اعلام شده است.

به گفته احمدی، اوج تردد بین ساعات ۷ الی ۸ در محور مرودشت به شیراز و کمترین تردد در محور فراشبند به فیروزآباد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ انجام شده که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار