فرماندار خوسف از افتتاح ۴۹ پروژه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 22 August 2015

مهدی فرجامی‌فرد درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، گفت: با افتتاح این طرح‌ها زمینه اشتغال برای 40 نفر به صورت مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۱۴۸ نفر از پروژه‌های افتتاحی بهره‌مند خواهند شد، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 5 هزار و ۶۵۳ خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار خوسف، هفت پروژه را مربوط به بخش کشاورزی دانست و اظهارکرد: احیا و مرمت قنوات، توسعه مرغداری سلامت، پرورش شترمرغ در قفس و احداث گلخانه را از جمله طرح‌ها است.

فرجامی‌فرد به افتتاح سه پروژه بخش راه در طی هفته دولت اشاره کرد و گفت: در این هفته از دو پروژه آسفالت راه‌های روستایی و روشنایی مسیر ورودی شهر خوسف بهره‌برداری خواهدشد.

وی از بهره‌برداری طرح هادی روستای شهرستانک در این هفته، خبر داد و تصریح کرد: این طرح با اعتبار بالغ بر ۸۷۶ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

فرجامی فرد ادامه داد: در هفته دولت امسال از ۱۱ پروژه کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح می‌شود.

وی، بهره‌برداری از ۱۳ طرح دهیاری، کلنگ‌زنی ساختمان فرمانداری، کلنگ‌زنی ساختمان بخشداری ماژان، افتتاح پارک، پارک بوستان روستایی، بهره‌برداری از سه پروژه اداره کل نوسازی مدارس، دو پروژه میراث فرهنگی و یک‌خانه بهداشت را از دیگر پروژه‌های افتتاحی این هفته برشمرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار