آیت‌الله نورالله طبرسی آمریکا قصد دارد با برجام منافع سیاسی و اقتصادی در ایران داشته باشد و ما اجازه نفوذ نمی‌دهیم، بیان داشت: ما به آمریکا دل‌خوش و امیدوار نیسیم و همه باید فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب قرار دهیم.
کد خبر: ۸۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 22 August 2015
به گزارش تابناک نقل از مهر آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری، با اشاره به اینکه برجام و توافق هسته‌ای در داخل کنگره آمریکا و کشور مخالفانی دارد، تصریح کرد: اجازه نفوذ آمریکا را در ایران نمی‌دهیم.
وی با عنوان اینکه آمریکا قصد دارد با برجام منافع سیاسی و اقتصادی در ایران داشته باشد و ما اجازه نفوذ نمی‌دهیم، بیان داشت: ما به آمریکا دل‌خوش و امیدوار نیسیم و همه باید فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب قرار دهیم.
وی در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت دهه کرامت و ولادلت با سعادت حضرت معصومه (س)، از وجود برخی ناهنجاریها مانند بی حجابی و بدحجابی در جامعه انتقاد کرد و آن را زیبنده جامعه اسلامی ندانست.
امام جمعه ساری، همچنین با قدردانی از حضور پرشور مردم در آیین استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای غواص یادآور شد: مردم مازندران در این آیین ها، حماسه آفرینی کرده و با آرمانهای دفاع مقدس تجدید میثاق کرده اند.
وی همچنین با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، خواستار ارج نهادن جایگاه ایثارگران و آزادگان در جامعه شد.
نماینده ولی‌فقیه در مازندران، با گرامیداشت در پیش بودن هفته دولت و سالروز شهادت رجایی و باهنر، خواستار تسریع سفر هیئت دولت به مازندران شد و از رسانه های استان خواست تا ضعف ها و نارساییهای استان را اطلاع رسانی کنند.
وی بابیان اینکه باگذشت ۳۶ سال از انقلاب اسلامی هنوز محور توسعه استان مازندران مشخص نیست، بیکاری در استان را نگران‌کننده برشمرد و خواستار برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر دولت در این زمینه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار