فرمانده انتظامی استان از توقيف 2 دستگاه خودرو و کشف 685 کیلو ترياك در شهرستان‌هاي ني‌ريز و مرودشت خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 09 December 2019

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "رهام‌بخش حبيبي" در تشريح این خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان ني‌ريز در راستای مبارزه شبانه روزی با باندهای بزرگ مواد مخدر، با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند يك خودرو وانت نيسان قصد انتقال محموله سنگين ترياك به داراب را دارد كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از رصد اطلاعاتي در محور مواصلاتي، خودرو وانت نيسان حامل مواد مخدر را شناسايي و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز در يك عمليات ضربتي آن را متوقف كردند.

سردار "حبيبي" تصريح كرد: در بازرسي از اين خودرو، 405 کیلو ترياك كشف و در این راستا يك قاچاقچي دستگير و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي استان تصريح كرد: در عملياتي ديگر ماموران انتظامي شهرستان مرودشت موفق شدند در محورهاي مواصلاتي، يك دستگاه وانت پيكان حامل مواد مخدر را شناسايي و توقيف كنند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو، 280 كيلو ترياك كشف شد، گفت: در اين خصوص راننده دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.

وي ضمن تاكيد بر عزم جدي پليس در برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر، اظهار كرد: ماموران انتظامي با قاطعيت در مبارزه با سوداگران مرگ و نجات نسل آينده از تهديد پديده شوم اعتياد و کاهش تبعات اجتماعي و فرهنگي در جامعه به تلاش خود ادامه مي دهند.

برچسب ها: کشف ، تریاک ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار