مدیرکل مددکاری بنیاد شهید کشور گفت: رصد و پایش دائمی سلامت روانی مددجویان در دستور کار بنیاد شهید قرار دارد.
کد خبر: ۷۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 20 August 2015
حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی در جلسه هم‌اندیشی مددکاران بنیاد خراسان رضوی اظهار داشت: اداره مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وظایف مهمی را در راستای تامین سلامت روانی کارکنان در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: رصد و کنترل سلامت‌روانی از کارهای اصلی و مهم مددکاران اجتماعی بنیاد است که با جدیت دنبال می‌شود.

کاویانی گفت: در واقع ارائه خدمات مددکاری مهمترین حلقه پیوندی است که مددکاران و ایثارگران را در ارتباط دائمی و مستمر با بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می‌دهد.

وی افزود: توسعه سلامت نقطه محوری ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته ‌و ادبیات مربوط به این گفتمان نیز تولید شده است.

کاویانی با اشاره به اینکه بینش اجتماعی در جامعه ایثارگری، سازگاری اجتماعی ایثارگران با برنامه‌های بنیاد و مهارت اجتماعی مقولات مهمی است که در دستور کار اداره مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور قرار دارد افزود: سلامت محوری را مهمترین هدف خود قرار داده‌ایم و از سوی دیگر سعی کرده‌ایم تعادلی میان توجه به روح و جسم مددجویان ایجاد کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار