یوسفی گفت: باید گرامی داریم یاد کسانی را که الگو و پیشرو آزادگان بودند از جمله مرحوم ابوترابیو هر آزاده ای که باعمل خویش صبر واستقامت و وفاداری را تعبیر وتفسیر کردند.
کد خبر: ۷۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 19 August 2015
عبدالنبی یوسفی روز چهارشنبه درآیین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن افزود: آزادگان با صبر و استقامت خود در دوران اسارت درس آزادگی را به ملت بزرگ ایران آموختند و با تحمل دردها و مشقات فراوان نماد صبر و بردباری جامعه شدند.

وی اضافه کرد: هنری بالاترین این نیست که انسانی بتواند با مقاومت وتحمل سخت ترین شکنجه ها از ایده وعقیده خویش ذره ای کوتاه نیاید وبر ارزش ها واصول دینی ومبانی انقلابی خویش پای بند بماند.

وی بیان کرد: آزادگان سرافراز مردانی بودند که از موضع خود و برسرعهد وپیمان خویش که پاسداری از ارزشها و شهدا، تبعیت از رهنمودهای حضرت امام (ره) ورهبری بود محکم ایستادگی کردند و دراین راه حتی جان خود را فدا کردند.

یوسفی گفت: باید گرامی داریم یاد کسانی را که الگو و پیشرو آزادگان بودند از جمله مرحوم ابوترابیو هر آزاده ای که باعمل خویش صبر واستقامت و وفاداری را تعبیر وتفسیر کردند.

وی با اشاره به این که نمی توان جانفشانی و ازخودگذشتگی های آزادگان قدردانی وارزش گذاری کرد، گفت: مردم غیور ایران اسلامی بخوبی قدردان آزادگان هستند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت: آزادگان سرافراز در دوران اسارت، سخت ترین شکنجه ها را تحمل کردند و با اعتقاد و ایمان راسخ به انقلاب و نظام، رژیم بعثی عراق را به زانو در آوردند.
ح
جت الاسلام محمود اسدی با اشاره به موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای گفت: اگر فرهنگ ایستادگی و مقاومت مردم ایران در دوران دفاع مقدس نبود امروز استکبار پای میز مذاکره با ایران نمی آمد.

وی اظهار کرد: آزادگان ذخایر ارزشمند انقلابند که در دوران اسارت از جانشان مایه گذاشتند تا امروز ایران اسلامی الگویی برای تمام آزادگان جهان باشد.

دراین آیین یکی از آزادگان از تشکیل هیات آزادگان شهرستان گناوه خبر داد وگفت: برای شروع فعالیت های این هیات، برخورداری از یک مکان مناسب لازم داریم.

علی سلطان پناهی بااشاره به مشکلات آزادگان وفرزندان آنان اظهارکرد: بیکاری فرزندان آزادگان یک دغدغه شده است.

وی از مسوولان خواست برای مهیا کردن زمینه اشتغال فرزندان آزادگان همکاری کنند.

حجت الله احمدی یکی دیگر از آزادگان سرافراز شهرستان گناوه خاطرات دوران اسارت رابرای حاضران بازگویی کرد.

درپایان جوایزی به رسم یادبود به آزادگان شهرستان گناوه اهدا شد.
شهرستان گناوه درشمال استان بوشهر دارای 51 آزاده دوران دفاع مقدس است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار