رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس،با تاکید بر اینکه کاهش تولیدات صنعتی در نتیجه پایداری رکود و ماندگاری تورم در جامعه است،گفت: ادامه روند کاهش تولیدات صنعتی زنگ خطر بحران اقتصادی را به صدا در خواهد آورد.
کد خبر: ۷۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 19 August 2015

به گزارش تابناک تبریز رضا رحمانی درگفت وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به آمار و ارقام منتشر شده مبنی بر کاهش تولیدات صنعتی دربهار سال جاری، گفت:کاهش تولیدات صنعتی در نتیجه وجود تورم رکودی در اقتصادی کشور رخ داده است.

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمک به تولید در قالب ارایه بسته های تشویقی لازمه رشد تولیدات در کشوراست،افزود:کاهش تولیدات صنعتی در نتیجه پایداری رکود در جامعه زنگ خطر بحران اقتصادی است.

این نماینده مردم درمجلس نهم، با تاکید براینکه عوامل بسیاری درکاهش تولیدات صنعتی موثر بوده است، تصریح کرد: درحال حاضر کاهش تقاضا نیز فاکتور دیگری برای کاهش تولیدات صنعتی است که در این رابطه می توان با تحریک عامل تقاضا نسبت به ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان اقدام کنیم.

ضرورت اجرای صحیح قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر

وی با بیان اینکه رفع موانع تولید باید در دستور کار دولت قرار بگیرد،افزود:اجرای صحیح قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور یکی ازبهترین راهکارهای بهبود فضای کسب و کار و رشد اقتصادی کشور است.

رحمانی ادامه داد: درحال حاضر کمبود منابع مالی یکی از مهمترین موانع پیش روی تولید بوده که باید با هدایت نقدینگی به این سمت به رفع آن اقدام کرد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بهبود وضعیت تولیدات صنعتی در کشور شاخصی نمایانگر ضعیت اقتصادی آن بوده از این رو نباید اجازه به کاهش این نوع تولیدات داده شود./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار