کد خبر: ۷۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱ 18 August 2015

استاندار البرز از استقبال بخش خصوصی برای ایجاد بازارچه عرضه مستقیم صنایع‌دستی در این استان با ایجاد یک هزار فرصت شغلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی بعد از ظهر امروز در دومین جلسه شورای عالی هماهنگی توسعه تعاون استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: دولت توجه ویژه‌ای برای ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری داشته و امکانات بسیاری برای تحقق این مهم بسیج شده است.

وی افزود: برای رسیدن به هدف فوق باید از توان بخش خصوصی و به‌ویژه استعدادهای کارآفرین استفاده کنیم و در تلاش هستیم تا با شناسایی استعدادهای کارآفرینی در استان البرز، از آنها حمایت کنیم.

این مسئول افزود: در این بخش تعاونی‌ها می‌توانند نقش بسیار مهمی ایفا کرده و اگر حمایت لازم از تعاونی‌ها صورت گرفته و آنها در مسیر درستی حرکت کنند، بخش مهمی از نیاز استان البرز در زمینه اشتغال برآورده می‌شود.

طهایی با اشاره به توانمندی‌های علمی استان البرز نیز گفت: البرز دارای ظرفیت‌های علمی بسیار خوبی بوده و از این استان به عنوان قطب علمی کشور یاد می‌شود، حال باید ظرفیت دانشگاه‌ها در حوزه کارآفرینی و همچنین تربیت نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز بازار به درستی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی ظرفیت‌های استان البرز در حوزه گردشگری و جذب توریست را نیز بسیار مهم توصیف کرد و گفت: در حال حاضر بخش خصوصی ایده‌های خوبی برای ایجاد بازارچه عرضه مستقیم صنایع‌دستی در این استان مطرح کرده است.

استاندار البرز بیان داشت: در صورت تحقق این طرح، حدود یک هزار فرصت شغلی جدید در استان البرز ایجاد شده و با جدیت پیگیر اجرایی شدن این طرح هستیم.

طهایی در پایان تحقق این اهداف را نیازمند عزم ملی و همدلی و همزبانی مردم و مسئولان و مشارکت بخش خصوصی دانست و گفت: زمینه‌های خوبی در استان البرز فراهم شده که امیدواریم مردم به زودی نتایج آن را ببینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار