با داوری 61 اثر ارسالی به بخش فیلم نامه چهارمین جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج (سکانس بیداری ) فیلم ناه های راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره معرفی شدند.
کد خبر: ۷۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 18 August 2015

قربانعلی طاهرفر دبیر جشنواره فیلم کوتاه بسیج (سکانس بیداری) در جمع خبرنگاران گفت: با داوری 61 اثر ارسالی جشنواره 12 فیلم نامه به بخش مسابقه فیلم کوتاه (سکانس بیداری) راه یافته است .

وی ضمن قدردانی از زحمات داوران این جشنواره افزود : آقایان اسفندیار وکیلی هروی، اصغر یوسفی نژاد، حسین پورستار و قربانعلی طاهرفر طی مدت هفت روز بررسی این آثار را به اتمام رسانده و با لحاظ کردن اولویت ها، اهداف و محورهای موضوعی فراخوان جشنواره 12 اثر منتخب بخش مسابقه را معرفی کردند .

وی در ادامه از ارسال 61 اثر به این جشنواره ابراز خرسندی کرد و ضمن قابل تامل دانستن ارسال این تعداد اثر ارسالی به جشنواره استانی از تمامی هنرمندان و نویسندگانی که فیلم نامه به جشنواره ارسال کرده اند قدردانی کرد .

دبیر چهارمین جشنواره فیلم استانی کوتاه بسیج (سکانس بیداری) با بیان اینکه برگزاری فیلم کوتاه بسیج می تواند زمینه های مناسبی را برای رشد و بالندگی هنرمندان بسیجی در عرصه فیلم و رسانه ایجاد نماید عنوان کرد: انتظار ویژه ای از مسئولین و سیاست گزاران فرهنگی هنری استان جهت ایجاد بسترهای لازم برای حضور این هنرمندان می رود تا از هدر رفت و زوال ناخواسته این سرمایه های عظیم ممانعت بعمل آید.

طاهرفر در ادامه اسامی 12 فیلم نامه راه یافته به بخش مسابقه چهارمین فیلم کواتاه استانی بسیج را به شرح ذیل اعلام کرد:

آبراه به نویسندگی مهدی بدری بنام، قطعه به نویسندگی طاهره مدرسی، نشانی به نویسندگی علی خیرخواه، واقعه به نویسندگی علی اصغر مداحی ، جیم فنگ به نویسندگی بابک مینقی، خط سرخ به نویسندگی امیررضا وهابی، داش دوز به نویسندگی مهدی صالحیار، سئودا به نویسندگی بابک مینقی، سون یول به نویسندگی محمد ملکی اصل ، فورس ماژور به نویسندگی جهانگیر چالاکی و یک لنگه پوتین به نویسندگی جمال بدری نژاد اسامی 12 فیلم نامه راه یافته به بخش مسابقه فیلم کوتاه بسیج می باشد.

لازم به توضیح است آئین اختتامیه و معرفی آثار برتر چهارمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج (سکانس بیداری) در 31شهریور ماه برگزار خواهد شد و آخرین مهلت ارسال فیلم ها در بخش های مختلف پنجم شهریور ماه سال جاری می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :