عضو شورای شهر اصفهان:
تابناک: عضو کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توقع اولیه و کف انتظارات از سازمان ورزش این است که بتواند مقوله ورزش اصفهان را هدایت کند و کم و کاستی‌های ورزش را بپوشاند.
کد خبر: ۷۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 18 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسول جزینی ضمن قدردانی از شهردار منتخب اصفهان برای تسریع در اصلاح اساسنامه سازمان ورزش شهرداری، گفت: امیدواریم مدیریت سازمان ورزش شهرداری اصفهان به دست افرادی سپرده شود که نسبت به مباحث مدیریت ورزشی و رهبری ورزش آگاهی دارند تا مدیریت این سازمان تثبیت و لرزشی را که در بدنه است مدیریت کند.

وی با اظهار تأسف از اینکه یکی از مدیران ارشد شهرداری اصفهان به تأیید اساسنامه سازمان ورزش در وزارت کشور امید نداشته است، اظهار داشت: به زبان آوردن این موضوع از طرف یک مدیر ارشد شهرداری کار بسیار اشتباهی است و این نکته را می‌رساند که این مدیر به‌هیچ‌وجه اراده و رویکرد ورزشی نداشته است و نمی‌تواند مدیر خوبی برای زیرمجموعه خود باشد.

توقع اولیه از سازمان، هم‌افزایی با دیگر نهادهای ورزشی شهر است

عضو کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر این‌که موضوع ورزش، ازجمله موضوعات بسیار مهم در کشور و شهر اصفهان است خاطرنشان کرد: توقع اولیه و کف انتظارات از سازمان ورزش این است که یک هم‌افزایی با تمام نهادهایی که به‌نوعی با موضوع ورزش مرتبط‌ اند صورت گیرد؛ تا بتواند مقوله ورزش اصفهان را هدایت کند و کم‌وکاستی‌های ورزش را بپوشاند و با این هم‌پوشانی گام‌های اساسی روبه‌جلو در حوزه ورزش شهروندی و ورزش همگانی بردارد.

اولویت اول به‌کارگیری نیرو در سازمان ورزش با ورزشکاران و متخصصین این حوزه است

جزینی در خصوص ویژگی‌های کسانی که در سازمان ورزش باید به کار گرفته شوند، تصریح کرد: در درجه اول باید کسانی که در رشته‌های مختلف ورزشی تخصص دارند و یا قهرمانانی که در رشته‌های دیگر درس‌خوانده‌اند در سازمان ورزش مشغول به فعالیت شوند.

وی ادامه داد: برای نیروهایی که در سازمان ورزش شهرداری مشغول می‌شوند باید دو پیش‌شرط در نظر گرفته شود، اول اینکه تجربه کافی در رشته ورزشی خود داشته باشند و دوم مدرک مرتبط ورزشی که اخذ کرده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در هر صورت، اولویت اول به‌کارگیری نیرو در سازمان ورزش با ورزشکاران و متخصصین این حوزه است تا بتوانند حرکت رو به جلویی داشته باشند.

جزینی ضمن گلایه از عملکرد نامطلوب سازمان ورزش در بحث برنامه‌ریزی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد سازمان ورزش در بحث برنامه‌ریزی خیلی خوب عمل نکرده است و بیشتر در مسائل خود و حواشی درگیر بوده، زیرا در مقوله تاثیرگذاری در ورزش شهر عمل چندانی مشاهده نکرده‌ایم.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم در سازمان ورزش شهرداری فقط و فقط به حوزه ورزش پرداخته شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار