آیت الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: وزیر کشور دیروز در جلسه با مدیران استان فارس، اعلام کرد اختیارات مدیران استانی برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی قابل ملاحظه است بنابراین از آنان می‌خواهیم به جد برای ارتقای جایگاه این استان تلاش کنند. امام جمعه شیراز ادامه داد: مدیرانی که در زمینه اقتصاد مقاومتی با اختیاراتی که دارند کوتاهی کنند، محکوم هستند و هیچ بهانه‌ای برای انجام ندادن کار، نباید وجود داشته باشد.
کد خبر: ۷۸۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 05 October 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: آیت الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: وزیر کشور دیروز در جلسه با مدیران استان فارس، اعلام کرد اختیارات مدیران استانی برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی قابل ملاحظه است بنابراین از آنان می‌خواهیم به جد برای ارتقای جایگاه این استان تلاش کنند.
امام جمعه شیراز ادامه داد: مدیرانی که در زمینه اقتصاد مقاومتی با اختیاراتی که دارند کوتاهی کنند، محکوم هستند و هیچ بهانه‌ای برای انجام ندادن کار، نباید وجود داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در فارس، افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی نیز در کل کشور شکل گرفته است و برای هر استان یک وزیر تعیین شده تا با همکاری مجموعه مدیران استان، اهداف اقتصاد مقاومتی را پیش ببرند.
آیت الله دژکام گفت: تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی برای مردم سخت است، اما آن‌ها را از مواضع خود دور نکرده است بنا بر این مدیران هم باید در کنار مردم، تلاش کنند تا با محقق شدن اهداف اقتصاد مقاومتی در افق ١٤٠٤، مردم و کشور در دنیا سربلند شوند.
خطیب جمعه شیراز به پیروزی نیرو‌های انصارالله یمن در نبرد زمینی اشاره کرد و گفت: در این نبرد چند هزار سعودی اسیر شدند و اکنون میدان داری در عرصه نبرد زمینی با انصارالله است و عربستان با پشتوانه مالی و نظامی نتوانست هیچ غلطی کند.
آیت الله دژکام افزود: هرچند ایران را متهم به حمله به پالایشگاه آرامکو کردند، ایران این حمله را انجام نداد، چون اگر ایران حمله می‌کرد همه آن را نابود می‌کرد.
وی ادامه داد: امروز ایران این عزت و قدرت را دارد که در یک شعاع دو هزار کیلومتری از اطراف مرزها، با قدرت موشکیِ ساخت داخل، دشمن را در هم بکوبد و به همه کسانی که چنگ و دندان نشان می‌دادند باید بگوییم اگر دست از پا خطا کنند با قدرت دفاعی و نظامی ایران مواجه خواهند شد و با خاک یکسان می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار